سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علت اهمیت mobile-friendly در 2020 چیست؟

هنگامی که شما با نکاتی در خصوص seo آشنا می‌شوید، یوزرها برای شما اهمیت بیشتری پیدا می نمایند. امروزه سئو سایت یوزرها متعددی دنیای وب را با گوشی خویش کاوش می نمایند. شبکه های مردمی شاید فقط عامل این قضیه باشد. شما با مطالعه رعایت نکات seo و صد اما نکات اساسی بهینه سازی وبسایت در می‌یابید که تلفن همراه فرندلی (mobile friendly) بودن تارنما چه اهمیت متعددی برای seo و گوگل دارااست.

طبق آمار به دست آمده، کاوش در وب با موبایل بسیار بیشتر از کاوش با لپ تاپ و کامپیوترها میباشد. این آرم دهنده اهمیت گوشی فرندلی بودن تارنما میباشد. در صورتی ورژن موبایل و تبلت سایت شما seo نشده باشد، احتمال زیاد شما بخش اعظمی از مشتریان خویش را در سال 2020 از دست خواهید بخشید.
جستجوی صوتی در سال 2020

با در حیث به دست آوردن اینکه نکات seo چه چیزی است در سال 2020 بدین فیض می رسید که جستجوی صوتی چقدر برای seo وبسایت در سال 2020 اهمیت داراست. امروزه یوزرها متعددی درخواست و جستجوی خویش در گوگل را به طور گفتاری و صوتی ذکر می نمایند. پس این نیز میتواند یکی نکات اصلی در بهینه سازی باشد.
مهم‌ترین نکات بهینه سازی در سال 2020 برای بالا بردن کیفیت محتوا

همان گونه که در قبلی گفته شد، یکی‌از نکات بهینه سازی وب سایت اهمیت به محتوای خویش و ساخت محتوای با کیفیت میباشد. به دنبال مواقعی که در سال 2020 برای ساخت و ساز محتوا اهمیت دارااست را با هم محاسبه میکنیم.