سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اصطلاحات حوزه سئو

 

Title Tag

یک کدام از دیگر از متاتگ های بهینه سازی، تگ تایتل یا این که تیتر میباشد. متنی که در‌این تگ نوشته سئو در مشهد گردد، در صفحه های کاوش به مکان تیتر اکران داده گردد. یادتان باشد متن متا تایتل با متن H1 ورقه مختلف میباشد. ولی سیستم رئیس محتوای وردپرس هر دو آن‌ها‌را به یک صورت انتخاب میکند البته می توانید به یاری پلاگین هایی مثل یوآست بهینه سازی، متن آنان را متعدد از یکدیگر بنویسید.

 

Meta Description

این یک متاتگ بهینه سازی میباشد. متا دسکریپشن تگی میباشد که در آن توضیحات متای هر کاغذ نوشته می شود. این توضیحات در صفحه ها serp، زیر فیض وبسایت شما نشانه داده خواهند شد.

 

گویش نرم‌افزار نویسی BACK END

ظواهر هر اینترنت سایتی که شما در اینترنت مشاهده می کنید، با امداد لهجه های HTML و CSS تشکیل‌شده که به آنان رایاپارس گویش های FRONT END می‌گویند. در مقابل شغل هایی که در پشت صحنه وبسایت اجرا می گردد؛ به عنوان مثال اخذ اسم و نشانی شما، نام نویسی، تغییر تحول راز و یک‌سری شغل دیگر، به امداد یک گویش BACK END مثل PHP شکل می گیرد. یادگیری لهجه های نرم افزار نویسی بک اند فرصت و صبر بیشتری نیاز دارااست و یک سئوکار الزامی به یادگیری آنان ندارد.

 

سیستم رئیس محتوا (CMS)

سیستم های رئیس محتوا با امداد لهجه های اپلیکیشن نویسی نوشته میگردند و به مخاطبان اذن می‌دهند که با کمترین علم تخصصی اپ نویسی، وبسایت خودشان را فعال سازی کرده و آن را رئیس نمایند. اینک معروفترین CMS در عالم، سیستم مدیر محتوای وردپرس میباشد. با امداد یک سیستم مدیر محتوا می‌توانید فارغ از نیاز به کدنویسی، صفحه ها وب سایت را دستکاری فرمایید، در آن‌ها متن و محتوا قرار دهید و همگی کار های مایحتاج را پیش ببرید.