سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مفاهیم seo برای مبتدیان

برای دسترسی به وبسایت خود از طریق موتورهای جستجو، به یک تارنما بهینه سازی شده یا وب سایتی که ضوابط بهینه سازی در آن رعایت شده باشد نیاز دارید. برای بهینه سازی وبسایت، می بایست اصول سئو موتور جستجو را بدانید و این دقیقاً مقصود این پست است که به شما عزیزان بگوییم که چه‌گونه می توانید موتور های جست و جو را بهینه سازی فرمایید. درین نوشته‌علمی، مفاهیم اصلی سئو را یاد خواهید گرفت، مهم‌ترین فاکتورهای مورد نیاز برای بهینه سازی را میفهمید و لیستی از منابع را که قادر است در توسعه و گسترش دانش شما در زمینه سئو، به شما کمک کند را در اختیارتان قرار خوا هیم بخشید.

seo چیست؟

بیایید با تعریف خود seo آغاز کنیم.

زمانی که می خواهیم در باب سئو موتور جستجو کلام کنیم، در واقع می خواهیم در ارتباط چه چیزی صحبت کنیم؟ سئو فرایند بهینه سازی سئو در مشهد تارنما برای موتورهای جستجو هست. هدف نهایی سئو این می‌باشد که یک سایت را در شرایط و منزلت های برتر نتایج جستجوی ارگانیک موتور جستجو قرار دهد. به عبارت دیگر، با یک کلیدواژه مشخص یا یک‌سری کلیدواژه های خاص که در گوگل سرچ می شود، با داشتن seo می توانید وب سایتتان را در نتایج نخستین گوگل، نمایش دهید.

چرا seo برای تارنما ضروری می‌باشد؟

این یکی مهم‌ترین مفاهیم seo برای مبتدیان قادر است باشد. وب سایت هایی که در موضع های بالای حاصل ارگانیک قرار می‌گیرند (تبلیغات پولی نیز معمولا درنتایج بالا قرار دارا‌هستند) و به ویژه در یکی از 5 منزلت برتر گوگل می باشند و بیشترین میزان ترافیک موتور جستجو را بدست میاورند. همچنین به عنوان ترافیک جستجوی ارگانیک شناخته میشود. این بدان مضمون‌ می‌باشد که در حالتی که می‌خواهید وب سایت شما در Google علامت داده گردد، بایستی در SERPS (صفحه ها نتایج موتور جستجو) زیاد ظاهر شود.

کار سئو چه‌گونه می باشد؟

درپی نوشته ی علمی مفاهیم بهینه سازی برای مبتدیان، برای بهینه سازی تارنما برای موتورهای جستجو، بایستی مجموعه ای از قانون ها را رعایت کرده و زیرساخت سایت خود را بر این پایه تهیه و تنظیم کنید تا خزندگان موتور جستجو سوای هیچ مشکلی به سایت شما دسترسی پیدا کرده و نمایه سازی کنند. این عموماً به عنوان بهینه سازی فنی شناخته می گردد.

اصول بهینه سازی: آشنایی با مفاهیم سئو برای مبتدیان

مرحله آینده این هست که مطالب شما با واژه کلیدی انتخاب شده کاملا مرتبط باشد. این به عنوان بهینه سازی On-Page شناخته می شود.

سرانجام، برای داشتن وب سایتی با سکو بالا در گوگل، داشتن منابع (پیوندها) از تارنما های دیگر اساسی می باشد. پیوندهای موجود در سئو به عنوان “رأی متکی بودن” شغل می کنند و می توانند به وضعیت درجه های بالای سایت تأثیر مثبت بگذارند. در اصطلاحات بهینه سازی این به عنوان سئو خارج از صفحه یا off-page سئو. شناخته می شود.