سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا بهینه سازی التفات داراست؟

شما در‌صورتی‌که شایسته ترین اینترنت‌وب سایت را هم پیاده سازی کرده باشید و شایسته ترین محتوای ممکن را برای یوزرها ساخت‌و‌ساز و منتشر کرده باشید؛ در حالتی که این محتوا چشم نشود خیر سودی به شما می رساند و خیر منفعتی به مخاطبان شما. پس محتوا و اینترنت‌وب سایت بهتر وقتی ساخت‌و‌ساز قیمت می‌نماید که چشم خواهد شد. به طور طبیعیً برای چشم شدن نیاز به جذب بازدیدکننده برای اینترنت‌تارنما خویش دارید.

seo هم یکی نحوه‌های ارتقا بازدید (ترافیک) وب سایت میباشد. بهینه سازی یک طریق استوار و تضمینی برای جذب ترافیک ارگانیک و هدفمند میباشد. ارگانیک بدین مفهوم که برای جذب بازدیدکننده از روش seo نیاز به پرداخت هزینه ندارید.

هدفمند بدین معنا که دقیقاً کسانی که به مال و سرویس شما نیاز دارا هستند وارد سایتتان می شوند (چون مخاطب برای رفع نیازش عبارتی را کاوش می‌نماید که تماماً مربوط به قضیه تارنما شماست). این را مقایسه فرمایید با تبلیغات بنری که شاید هر کاربری را فارغ از نیاز به سرویس ها شما وارد سایتتان نماید و شما مجبورید برای بازدید وی به اکران دهنده تبلیغ هزینه بپردازید!

استوار هم به‌این مفهوم که در شرایطی که شما جایگاه نیکی در گوگل استحصال نمائید حدوداً می توانید روی یک بازدید اثبات روزمره از تارنما خویش اکانت گشوده نمایید. در حالی که در طریق‌های تبلیغاتی تا هنگامی بازدیدکننده دارید که هزینه اکران تبلیغات را میپردازید!

یادتان باشد فارغ از جذب بازدیدکننده مطلوب برای سایتتان، ماشین حصول‌وکار آنلاینتان سوختی برای تکان ندارد و نباید انتظار کسب درآمد از آن را داشته باشید! پس در‌پی خوب میباشد نگاهی کوتاه به شیوه‌های متعدد جذب بازدیدکننده برای اینترنت‌وبسایت بیندازیم.

نحوه‌های جذب بازدید کننده نو برای اینترنت‌وبسایت در 5 مجموعه کلی تحت قرار می گیرند :

طرز توضیحات معایب
ارگانیک (طبیعی) جذب بازدیدکننده از موتورهای کاوش با یاری بهینه سازی
فرصت‌بر بودن
تبلیغات اشخاص با دیدن تبلیغ ما در جاهای گوناگون در فضای آنلاین به وبسایت ما برسند.
مستلزم هزینه و سرمایه
ترافیک می تواند هدفمند نباشد
کانال‌های اجتماعی کاربرانی که در کانال‌های اجتماعی با آنها در زمینه‌ی هستیم را به وبسایت خویش بکشانیم.
مستلزم شغل دائمی در کانال‌های اجتماعی
ریزش یوزرها در مراجعه به تارنما
ارجاع وب سایت‌ها یا این که اشخاص دیگر به صورت بدون پول مارا معرفی نمایند و اشخاص را به وبسایت ما ارجاع دهند.
مستلزم کانال‌سازی قادر با اشخاص میباشد
بی واسطه اشخاص نام مارک یا این که تارنما ما‌را در جایی چشم،شنیده یا این که ذخیره کرده باشند سئو در مشهد و به صورت بدون واسطه وارد وبسایت ما شوند.

مستلزم برندسازی قادر میباشد
با نگاهی به مفاد بالا درمی‌یابیم که یک کدام از مطمئن‌ترین، پایدارترین و مقرون به‌صرفه‌ترین طریق‌های جذب بازدیدکننده برای اینترنت‌وب سایت سوژه ترافیک ارگانیک و جذب بازدیدکننده از روش بهینه سازی و موتورهای کاوش میباشد.

شما هنگامی تبلیغات ایفا می‌دهید بازدید از تارنما شما تا وقتی جریان داراست که هزینه میپردازید و به‌محض عدم پرداخت هزینه، ترافیک ورودی به وب سایت شما هم انقطاع می‌گردد البته در seo تماماً برعکس میباشد و ترافیک ورودی به صفحه ها وب سایت شما قادر است به گذر زمان فرصت ارتقا یابد.

در واقع چنانچه محتوایی ساخت‌و‌ساز نمایید و به‌تدریج آن را دائما بهبود بخشیده و به‌روزرسانی کنید یک محتوای مدام سبز (Evergreen Content) دارید که قادر است تا سال‌ها خاطر شمارا از بابت بازدیدکنندگان نو شل نماید!

 

در صورتی‌که مقاله قیف فروش را در آکادمی بهمنی پژوهش کرده باشید می دانید که جذب بازدید کننده تازه برای حصول‌وکار آنلاین شما چقدر حیاتی میباشد. پیاده سازی قیف فروش و تولید یک سیستم تماماً خود کار و خود کار بازاریابی صحیح مانند پیاده سازی یک ماشین سواری میباشد با این تفاوت که سوخت مایحتاج ماشین استخراج‌وکار شما چهت نیل به مقصد ، به مکان بنزین بازدیدکنندگان جدیدی میباشد که با استحصال‌وکار شما آشنا می گردند و چه خوب که به مکان پرداخت هزینه‌های فراوان برای تبلیغات و مورد ها دیگر این سوخت را به صورت طبیعی و ارگانیک به‌دست آورید.

جذب 1000 بازدید کننده هدفمند برای یک اینترنت‌وبسایت اینک در نادر‌ترین موقعیت چیزی در حدود 2 میلیون تومان برای شما هزینه داراست. چرا این تعداد بازدید کننده را با وقت گذاشتن برای ساخت محتوا و باصرفه‌سازی آن برای موتورهای کاوش به‌دست نیاورید؟