سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عدم وجود بک لینک و پیوند ها ی توانا:

 

فاکتورهای مهمی که منجر جلو گیری از جایگاه بندی به وسیله گوگل می گردد.

1- کمبود محتوا :

زمانی گوگل توانمند به مشاهده ی صفحه ها کافی در تارنما شما وجود ندارد نمیتواند ارتباط ی ظریف فی مابین موضوعات را در ادراک نماید گوگل نیاز به داده ها بیشتری در برگه ی شما داراست تا بداند محتوای شما به چه واژه و کلمه ی کلیدی مربوط میباشد؟

 

2-کمبود سیگنالهای کاربری :

پیش از این گفتیم که وجود CTR و معیار کاوش و دوره حضور استفاده کننده از فاکتورهای سکو بندی گوگل میباشد تا هنگامی که گوگل فرآیند ی تحلیل خلق و خوی های داده ای شما‌را استارت نماید و بتواند آن را با وبسایت های دیگر مقاسیه نماید و در اینجاست که احتمال به تعویق پرت کردن جایگاه بندی تارنما شما به جهت وجود لغت ها کلیدی پربیننده به وجود میاید .

 

3- عدم وجود بک لینک و پیوند ها ی توانا:

عدم وجود بک پیوند ها ی توانمند

 

در گوگل وجود بک لینکها یک کدام از سه فاکتور اساسی در درجه بندی سئو سایت میباشد. اگردر سایت شما بک لینکی وجود نداشته باشد چرا می بایست گوکل شمارا در جایگاه بندی بالاتری نسبت به دیگر تارنما ها قرار دهد؟ پژوهش ها ما نشان داده میباشد که یک همبستگی بین دامنه های ارجاع دهنده و جایگاه بندی وبسایت موجود هست.

 

شما می‌توانید بک لینک و پیوند های قویی ای در زمان یک ماه بسازید البته می بایست بدانید که بک لینک و پیوند های فاقد قیمت نیز بوسیله گوگل نادیده گرفته میگردند. رویش سریع بکلینک ها قادر است به محتوای شما صدمه زده و برای شما مجازاتی پیش رو داشته باشد .

 

4- صنعت و رقابت :

آیا آن‌گاه های مختلفی درباره با معیار رقابت و مدل محتا موجود است؟ Bill Sebald در پاسخ ادامه داد حتما گوگل با اعتنا به سیگنال های خاصی در صنعت های گوناگون مبادرت به سکو بندی می نماید ، ابدا یک جور از مرتبه بندی برای تمام قضیه ها نیست . Edward Sturm در این مورد اعلام کرد گواهی جعبه ها در مورد ها متفاوت به طور متعدد کار می نمایند به عنوان مثال در وب سایت های رسمی و یا این که تارنما های طبی نیاز میباشد که دوره بیشتری صرف کیفیت بکلینک ها برای اخذ SERP شود و در فیض این فرمان ورقه ی تارنما شما بیش تر در معرض مشاهده کرد یوزرها قرار خواهد گرفت و مدر سود توان محتوایی شما‌را ارتقا خواهد بخشید.

 

 

 

چطور می توانیم بازه عصر مدرک جعبه را کاهش دهیم ؟

آیا در white-hat link-building میتوان از عصر انتظار دارای ربط به سندباکس اجتناب کرد و همچنان محتوایی با توان داشت ؟

 

Bill Sebald در جواب بدین سوال اظهار کرد با اعتنا به تجربیات اینجانب می بایست بگوییم که آری برای اجتناب از این زمینه میتوانید به تارنما Sparktoro.com رجوع‌کنید.

 

اسکرین شات پایین از Ahrefs بک لینک و پیوند پروفایلی را نشان می دهد .اسکرین شات پایین از Ahrefs بک پیوند پروفایلی

 

عکس پایین تعداد عبارات کلیدی ارگانیک و جستجوی ترافیک دراین مورد را نشان می‌دهد .

 

تعداد کلمه ها کلیدی ارگانیک و جستجوی ترافیک دراین باره

 

 

 

عکس بالا به لحاظ آمار چشمگیری را نشان می دهد، البته در صورتی‌که با توجه اعتنا کنیم Sparktoro لغات کلیدی با حجم بالا را در 10 درجه ی اولیه جایگاه بندی قرار نمیدهد ( صرف حیث از لغت ها کلیدی تجاری )