سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جستجوی لغات کلیدی

social- نتیجه ها بدست آمده در social
حاصل بدست آمده از اشتراک گذاری ها
درصورتی که با اکانت کاربری گوگل خویش وارد Ubersuggest می شوید، توانا خواهید بود تا کلمه ها کلیدی پیشنهادی اضافه، حالت سکو‌بندی روزمره و پیشنهادات منحصر به فرد مرتبط با بهینه سازی را نیز ببینید. اما تا حدی دسترسی بدون پول دارید که کفایت می کند.

4- Ahrefs
Ahrefs- جستجوی لغات کلیدی
یافتن لغت ها کلیدی به یاری Ahrefs
Ahrefs از شایسته ترین ابزارها سئو سایت برای یافتن لغات کلیدی میباشد که امکاناتی شبیه با SEMrush را ارائه میدهد و یک جایگزین عالی برای جستجوی عبارات کلیدی میباشد. با به کار گیری از Ahrefs میتوانید صرفا با نوشتن یک واژه و کلمه‌ی کلیدی در فریم کاوش به ایده‌های مرتبط با واژه و کلمه‌ی کلیدی دست یابید. بعداز این، یک لیست بدون نقص از لغت ها کلیدی پیشنهادی مشاهده میکنید.

show kwyword- اکران کلمه ها کلیدی
اکران عبارات کلیدی
شما همینطور میتوانید از Ahrefs برای مشاهده‌ی محتویاتی که رقبای شما براساس آنان مرتبه آورده‌اند (البته شما سکو نیاورده‌اید) به کار گیری نمایید. بدین ترتیب می توانید لغت ها کلیدی جدیدی را با رعایت آن موضوعات مهیا نمائید.
Ahrefs و SEMrush اکثری از ابزار اثر گذار دیگری همچون گزارش‌هایی که پیوند‌های حاد را در وبسایت شما پیدا می کنند را ارائه میدهند.

5- Google Keyword Planner
Google Keyword Planner واقعا به دلیل به کارگیری‌ی تبلیغ‌کنندگانی که می خواهند در گوگل تبلیغات انجام دهند پباده سازی شده‌است. با این درحال حاضر همچنان یک ابزار اثرگذار برای بهینه سازی به حساب میآید و بدون پول میباشد.

Google Keyword Planner- یافتن کلمه ها کلیدی
دستیابی به شایسته ترین عبارات کلیدی
برای دسترسی به‌این ابزار به اکانت کاربری گوگل نیاز دارید. چنانچه از پیش، اکانت کاربری ندارید بایستی یک اکانت بسازید و جزئیات مرتبط با پرداخت خویش را وارد فرمایید، البته نیازی به ساخت یک کمپین فعال و یا این که پرداخت برای هیچ موردی نیست.
هنگامی که از روش اکانت کاربری Google Ads خویش به Keyword Planner دستیابی پیدا کردید، میتوانید هر کلمه و واژه‌ی کلیدی‌ای را در آن تایپ نمائید و داده‌های (داده‌های بسیار تقریبی) مرتبط با اینکه هر ماه چه ترازو کاوش درباره ی آن چهره میگیرد را ببینید. شما همینطور ایده‌های مرتبط با لغت ها کلیدی دارای ربط را نیز مشاهده میکنید که می توانید آنان‌را دانلود نیز بکنید.

 

فیض آخرین
اقتدار لغت ها کلیدی آن عصر مشخص و معلوم میشود که تصمیم می گیریم محتوای با هدفی را ساخت کنیم. در واقع می‌اقتدار اعلام‌کرد این لغت ها انگیزه سایتمان را مشخص و معلوم مینمایند. هم اکنون اینکه به چه شکل بایستی شایسته ترین مورد را گزینش کنیم عمل رنج وجود ندارد و با یاری بعضی از ابزارهای جان دار می‌اقتدار آنها‌را پیدا کرد. ما نیز در‌این نوشته ی علمی همت کردیم شایسته ترین ابزارهای یافتن لغات کلیدی را به شما معرفی کنیم. امید‌وار‌یم که برایتان اثر گذار واقع گردیده باشد. لطفا نظرها خویش را با ما بین بگذارید.v