سفارش تبلیغ
صبا ویژن

4 گام برای seo وبسایت برای کلمات کلیدی ارگانیک


اثرات احتمالی بر روی نرخ تبدیل:
قبل از اینکه بخواهیم به سراغ بهینه سازی تارنما برای عبارات کلیدی برویم  سئو در مشهد باید ببینیم تغییراتی که تولید می‌کنیم چه تاثیری بر روی نرخ تبدیل خواهد داشت. درصورتی که مراحلی که در این نوشته‌ی علمی بیان خوا هیم کرد را دنبال کنید باعث می شوید صفحه های سایتتان با صرفه شوند و درآمدی برایتان داشته باشند.

فی مابین تمامی تغییراتی که بر روی ورقه انجام می دهید مواردی می باشد که قادر است بر روی تجربه کاربری اثر بگذارد. این تاثیر می تواند مثبت یا منفی باشد و نرخ تبدیل را تغییر دهد. بیشتر این تغییراتی که ساخت و ساز می‌کنیم ظریف می‌باشند و نباید تاثیر زیادی بر روی نرخ تبدیل ساخت و ساز می کنند. البته چنانچه می‌خواهید تغییرات زیادی جاری ساختن دهید( از جمله محتوای جدیدی اضافه فرمائید، محتوا را دوباره از اولیه بنویسید) پس می بایست این تغییرات را به یاری تست A/B بسنجید و ملاحظه کنید این تغییر تحول چه تاثیری بر روی نرخ تبدیلتان داشته می باشد.
برای دوراندیشی بیشتر درباره ی دیگر خدمات ماشین کرایه ای دیجیتال مارکتینگ بهیدو همین هم اکنون با ما تماس بگیرید .
تماس با ما بهینه سازی و seo تارنما
5- کارایی فرمائید فهرست جستجو را برای کلمات کلیدی بهینه سازی فرمایید:
به دنبال عبارات کلیدی باشید که می خواهید سایتتان را برای آن بهینه سازی کنید. این لغات کلیدی را جستجو فرمائید و ببینید فهرست نتایج جستجو چه‌طور می باشد.رایا پارس  آن‌گاه عملکرد فرمائید وب سایت را بر اساس نتایجی که به دست می آورید با صرفه نمائید. بایستی کلمه و واژه کلیدی تان را آنگونه که بقیه افراد جستجو می کنند جستجو فرمایید. به عنوان مثال کلمه و واژه کلیدی که در تصویر بالا بدان اشاره کردیم را در نظر بگیرید. من برای chrome frame sliders بدون اینکه چیزی اضافه یا معدود کنیم، جستجو کردیم. به جای اینکه صفحه نتایج جستجو را زیر و رو کنید و چیزی که به دنبالش می باشید را بیابید می توانید Site:DomainName را جستجو کنید. برای مثال جستجوی عبارت site:domainname.com chrome frame sliders در گوگل می تواند نتیجه ها مشابهی با یک جستجوی ساده در اختیارتان بگذارد و کارتان را وا رفته تر کند.

ملاحظه کنید موتورهای جستجو چه طور این فهرست را ساخت می کنند:
در گام‌بعدی بایستی ببینید موتورهای جستجو چه‌گونه این فهرست را تولید می کنند. برای اینکار باید متن روی صفحه را از تگ متادیکسرپشن کسب نمایید. گوگل ممکن است what is seo  هنوز هم فهرست خود را از روی پروژه دایرکتوری باز نشانه دهد ولی معمولا اینکار برای صفحه های اساسی صورت می گیرد. من معتقدم که بینگ یا یاهو هنوز هم فهرست خود را از دایرکتوری یاهو نماد می دهند. بینگ ممکن می باشد فهرست خود را از روی پروژه دایرکتوری باز آرم دهد. درصورتی که نتایجی که از دایرکتوری نمایش داده میشود ایده آل نیستند می توانید فهرست دایرکتوری را به روز فرمایید.

سعی فرمائید بر روی فهرست جستجو اثر بگذارید:
ما کلیه نتایج جستجو را برای تمامی مواردی که قصد داشتیم روی آنان تمرکز کنیم یادداشت کرد و رتبه بندی و نرخ کلیکشان را هم نوشتیم. صفحه را بهینه سازی می کنم و عملکرد داریم فهرست را با اصلاح متنی که موتورهای جستجو از آن به کارگیری می کنند بهبود ببخشیم. فعلا این متن میتواند صفحه ای بر روی سایت باشد یا اینکه تگ متادیسکرپشن یا ترکیبی از این دو.
مثلا یکبار فهرست ساده جستجوی گوگل برای یک کلمه کلیدی اساسی از پاراگراف اصلی صفحه مهم مشتری به دست آمده بود. این فهرست زیاد زمانبر نبود البته نرخ کلیک برای این فهرست تحت بود.
6- سرتیترهای خود را به روز نمایید یا آن را اضافه فرمایید:
سرتیترهایی که بر روی صفحات به فعالیت می روند معمولا توسط بازدیدکنندگان انسانی خوانده میگردند پس همت نمائید تاثیر بهتری بر روی آن ها بگذارید. در‌حالتی که بتوانید یک یا دو واژه و کلمه کلیدی در آن بگنجانید بهتر می گردد. اینکار نه تنها به جایگاه بندی تان یاری می کند بلکه منجر میشود بازدیدکننده ای که برای آن واژه و کلمه کلیدی جستجو می کند هم شما را بیابد.
7- متن فعلی را بهینه سازی نمائید:
در قدم بعدی پیشنهاد می کنیم سایر متن هایی که بر روی شیت تان دارید را هم بهینه سازی فرمائید. این ها معمولا تغییرات ظریفی می باشند که تاثیر منفی بر روی نرخ تبدیل ندارند. در پی روش هایی برای گنجاندن اشکال مختلفی از لغات کلیدی باشید سوای اینکه متن را وخیم فرمایید یا ظاهر بدی به آن ببخشید.
نمونه ذیل از وب سایت اسلایدر قاب موتورسیکلت هست. به این تست خوب نگاه کنید:
این ها بوسیله Diamond Powersports ایجاد کرد شده اند و از آلومنیوم های با کیفیتی تهیه شده اند. این ها به گونه ای طراحی شده اند از فریم های موتورسیکلت شما در حوادثی که ممکن می باشد صورت بدهد مراقبت می کنند. موادی که مورد استفاده قرار گرفته رنگ موتورسیکلت را حتی هنگامی که خراشی بر روی آن بیفتد نیز محافظت می کنند. این رنگ بسیار مستحکم است و پوشش سطحی نیست. این اسلایدرها به یاروهمدم پیچ و مهره های حاذق ارائه شده اند و قلاب های تعبیه بسیار با کیفیتی دارا‌هستند.
ما توصیه می‌کنیم متن بالا را به صورت متن تحت اصلاح کنند:
این اسلایدرهای کادر توسط Diamond Powersports تولید شده اند و از آلومینیوم های با کیفیتی تهیه شده اند که می توانند از کادر موتور سیکلت به نه در شرایط سخت همچون رویدادها ها محافظت کنند. عناصری که در‌این مواد به فعالیت رفته حتی‌د‌ر صورت ساخت‌و‌ساز خراش هم رنگ خود را از دست نمی دهند. رنگ به صورت کلی بدنه ثابت و محکم می باشد و پوشش سطحی نیست. اسلایدرهای قاب دارای پیچ و مهره های حاذق و قلاب های تعبیه بسیار با کیفیتی می باشند.
می توانستیم به زور لغت ها کلیدی بیشتری در متن بگنجانیم اما اینکار خوانایی متن را نابود میکرد. به همین خاطر عملکرد کردیم با چندین تغییرات ظریف باقی متن را عوض کنیم.
لغات کلیدی
8- به‌دنبال متن در تصاویر بگردید:
این اکثر اوقات متنی بر روی شیت است که موتورهای جستجو نمی توانند آن را بخوانند. برای مثال بر روی سایت ذیل کار میکنیم که تنها متن جان دار در کاغذ اساسی در تصویر است. از آنجایی که موتورهای جستجو متن را برای ساخت‌و‌ساز فهرست از متنی که قابل قرائت می باشد کسب می کنند آن ها فقط آیتم های خبری که با قرار تصاحب کردن ماوس رویشان ظاهر می شود را به دست میاورند. این مسئله به ساخت فهرست جستجوی نامرتبط سبب ساز می گردد که هیچ کمکی به افراد نمی کند. ضمن این ما نمی توانیم متن را seo کنیم تا رتبه بهتری داشته باشیم.
به همین خاطر توصیه می‌کنیم در تصاویر از متن هایی مصرف شود که موتورهای جستجو هم اقتدار خواندنش را دارا هستند. یک نرم افزار نویس حرفه ای میتواند بیشتر تصاویر را بهینه کند تا متن به کمک CSS ، تصاویر موضوع ای و غیره برای موتورهای جستجو هم قابل خواندن باشد.
9- در حالتی‌که ممکن بود محتوای جدیدی به کاغذ تان اضافه فرمائید:
بعداز بازنویسی محتوای فعلی بهتر است در ادامه فرصت هایی باشید که به شما کمک می کند محتوای جدیدی به کاغذ بیفزایید به خصوص در حالتی که برای تمرکز بر روی عبارات کلیدی اصلی به محتوای بیشتری نیاز دارید. ایده های ذیل کمکتان می کند.