سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به طور کلی بهینه سازی چی میباشد ؟!

seo یا اس ای اُ (بهینه سازی) اساسا مخفف مخلوط Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی برای موتور های جستجو می باشد.سئو در مشهدرایا پارس    بهینه سازی را میتوان مهم ترین اصل در ایجاد یک حضور پررنگ و قدرتمند در رقابت میان وبسایت ها دونست. میتونم بهتون بگم هر هر کس هدف داره تا کاربر های زیادی رو به سمت سایت خودش بیاره و از این شیوه شناخت مخاطب ها از برند و استخراج و کارش رو بیشتر کنه ، محصولی بفروشه یا خدماتی رو ارائه کنه ، نیازمند این میباشد که seo رو بشناسه و از بهینه سازی استعمال کنه.

در حالتی که بخوایم به طور دقیق سئو رو استیناف کنیم ، بهینه سازی برای موتور های جستجو عامل ها و وضعیت و ارکان مختلفی رو در بر میگیره که در نهایت باعث میشن وب سایت من یا شما از طریق موتور های جستجو مخاطب های هدفمند و ارگانیک رو به خودش جذب بکنه. هر چه شما تارنما اصولی تر و بهینه تری رو داشته باشین در نهایت باعث بهبود رده شما در نتیجه ها (بالا اومدن تو نتایج جستجو) و طبعا ورود افراد بیشتر به سایتتون میشه.

دستیابی به سئو عالی و اصولی به معنای ایحاد سایتی می باشد که قابل دیدن و قابل شعور باشه و با محتوای اصولی و بدرد بخور سبب ساز ایجاد یک تجربیات خوب در کاربر بشه. مقصود موتور های جستجو نمایش محتوای مرتبط به سرچ هر کاربر است ، در منفعت در‌حالتی که الگوریتم های موتور جستجو (گوگل ، بینگ و.. ) سایتی رو مناسب برای کاربر تشخیص بدن منزلت بهتری رو برای این سایت در نظر میگیرن و همچنین چنانچه الگوریتم ها تشخیص بدن که یک محتوا استاندارد های مایحتاج رو نداره و نیاز مخاطب رو رفع نمیکنه در نهایت این وب سایت جایگاه مناسب خودش رو از دست میده.

seo در زمان فرصت

قبل از اینکه بخوام براتون از استراتژی های بهینه سازی تارنما صحبت کنم و نیاز باشه استراتژی ها رو ادراک فرمائید ، داشتن یک شعور کلی از تاریخچه سئو بسیار what is seoاساسی میباشد. در اینجا جمعاَ برخی موارد رو تحقیق خوا هیم کرد.

سال 1991

او‌لین وب سایت تو سال 1991 میلادی راه اندازی شد و تا سال 1993 تارنما های زیادی در سطح وب ساخت و ساز شدند ( در شرایطی‌که نمیدونید تارنما چیست به نوشته‌ی علمی وب سایت چیست در سایت ما رجوع کنید) پس از بوجود داخل شدن وبسایت های مختلف مهندسان وب با چالش جدیدی روبرو شدند و نیاز به یک نوع سیستم فهرست بندی که اطلاعات آحاد سایت ها در آن وجود داشته باشه احساس شد. در همین راستا پلتفرم های جستجو به وجود اومدن تا اطلاعات رو بر حسب لغات کلیدی محتوا آراسته کنند و دسترسی به اطلاعات وا رفته تر شود.

اواسط دهه 1990

در میانه دهه 90 میلادی بود که موتور های جستجو یاهو و گوگل متولد شدند و تحولی در فهرست بندی و دسترسی به محتوا ساخت شد.

اواخر دهه 1990

در اواخر دهه 90 میلادی شما میتوانستید با استفاده زیاد از لغات کلیدی در محتوای خود رده بهتری را برای خود داشته باشین و نسبت به رقبا بالاتر قرا بگیرید!

وسط دهه 2000

در وسط سال 2000 موتور های جستجو به خصوص گوگل درباره ی با شیوه های غیر اخلاقی و نا درست برای دستیابی درجه موضع گیری کردند و در همین راستا شروع به عکس العمل و مجازات وب سایت های خاطی کردند. همچنین از این سال ها به آن گاه عنایت seo بیشتر شد زیرا موتور های جستجوشخصی سازی ها و تغیراتی را در الگوریتم های خود به وجود آوردند.

سال 2008

 

در سال 2008 میلادی گوگل ساجست با آغاز به عمل خود و با به کار گیری از تاریخچه جستجو ها سعی در بهبود کیفیت نتایج جستجو داشت. در هیمن مجال گوگل دسته بندی محتوا ها بر پایه ی اخبار ، تصاویر ، ویدئو را نیز شروع کرد.

سال 2010

در سال 2010 میلادی گوگل استارت به تمرکز بر روی محتوای باکیفیت تر کرد و تمرکز خود را بر روی این گذاشت که چه چیز های نشان دهنده کیفیت بک محتوا می‌باشند.

در دنیای امروز

اما در دنیای امروز با ارتقاء بسیار زیاد جستجو های موبایلی ، موتور های جستجو در ابتدا آن‌ها گوگل در پی محتوای کیفیت بالا و همچنین مناسب برای نمایش در گوشی می‌باشند.