سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رپورتاژ آگهی چه گونه روی seo تاثیر می گذارد ؟

رپورتاژ آگهی نوعی تبلیغات دیجیتال می باشد که در آن کارایی می‌شود محصولات یا خدمات یک مجموعه یا یک شخص، در قالب یک خبر سئو در مشهد  به استفاده کننده نمایش داده شوند. برای مثال فولاد مبارکه به تازگی غالب به تشکیل داد ریل شد‌ه‌است، مسئولان ارتباط ها عمومی و تبلیغات این مجموعه تصمیم می گیرند گزارشی را منتشر کنند و طی آن جنبه‌های مختلف این دست‌آورد را در قالب متن، تصویر و ویدیو به اگاهی مردم برسانند.

 

با قرار دادن لینک و پیوند منبع در رپورتاژ شما میتوانید یک بک لینک و پیوند از وب‌وبسایت منتشر کننده دریافت نمایید، تاثیر مثبت بک لیک روی بهینه سازی نیز برکسی پوشیده نمی‌باشد، موقتا بسیاری از این رپورتاژ‌ها به همین عذر و بهانه منتشر میگردند. بسیاری از سایت‌ها نیز نشر رپورتاژ را بعنوان یک منبع درآمد بحساب میاورند.

 

به چه شکل رپورتاژ منتشر کنیم ؟

یک وب‌وبسایت را پیدا نمایید که رپورتاژ آگهی منتشر میکند،اکثر وبسایت‌های خبری، لایف استایل، روزنامه ها و … اینکار را میکنند. همت کنید وب‌سایتی باشدرایا پارس که مرتبط با حوزه کاری شما باشد. این تارنما‌ها می‌توانند حتی متن را نیز برای شما بنویسند یا یک ویدئو برای شما درست کنند، اما عالی است این شغل را خودتان انجام دهید. بعضا وب سایت‌ها نیز میباشند که کارشان انتشار رپورتاژ است و بعنوان واسطه این کار را برای شما اعمال می دهند، این سایت‌ها این قابلیت را به شما می دهند که از فی مابین وب‌سایت‌های متعدد وب‌وب سایت مورد نظر خود را انتخاب کنید و فرآیند انتشار را خودشان جاری ساختن می‌دهند و دیگر مورد نیاز نیست شما با وب‌تارنما منتشر کننده  what is seo در تماس باشید.

 

نکات اصلی در انتشار رپورتاژ آگهی

 متن آگهی را به اعتنا بنویسید.

مطمعن شوید لینکی که به شما می‌دهند از نوع فالو باشد.

مطمعن شوید رپورتاژ شما بعدا منزه نمی شود.

بیشتر از 1 یا 2 عبارت را لینک نکنید .

همگی رپورتاژ ها را به ورقه خانه نفرستید، کارایی نمائید برای تمامی صفحات داخلی اصلی و فرعی نیز لینک دهید.

انکر تکست یا متن لینک‌دار خود را متنوع فرمائید و از یک عبارت ثابت استفاده نکنید.

مشابهت متن لینک‌دار با کلمه و واژه کلیدی، می‌تواند در سئو آن واژه و کلمه برای وب سایت شما موثر باشد. اما تکرار معنی دار این کار قادر است به جریمه گوگل منجرب گردد.

صرفا به تهیه کردن لینک فکر نکنید، همت فرمایید آگهی طوری باشد که خود باعث کشیدن استفاده کننده به وب سایت شما گردد.

عنوان رپورتاژ طوری نباشد که در تداخل با واژه و کلمه کلیدی اصلی شما باشد.

در یک روز تعداد زیادی رپورتاژ برای یک وب‎‌سایت منتشر نکنید.

مشاهده کنید وبسایت ناشر قطر دامنه خیر و قابل قبول و اسپم اسکور پایینی نیز دارد (حداقل خوب از شما باشد).

سرچ کنسول خود را برای مشاهده ایندکس شدن لینک و پیوند در گوگل بازرسی نمایید.