سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تأثیر سئوی لوکال در نتایج گوگل | seo محلی یا Local سئو

سئوی لوکال یا سئو محلی (Local seo) چیست؟ تأثیر سئوی لوکال در نتایج گوگل چه قدر است؟

 

درپی تاثیر بهینه سازی محلی در نتایج گوگل طبق یک نمونه وب سایت پزشکی را مطالعه می کنیم البته در همگی تارنما ها و بیزنس ها این گزینه یکسان میباشد. بررسی‌ها نماد داده هست که 40 تا 60 درصد کاربران هنگام جستجوی یک دکتر معالج یا کلینیک بر طبق جستجوی محلی شغل می‌کنند، از آنجایی که اکثری از فرایند درمان تنها با یک گرد هم آیی اعمال نمیشود و به جلسات درمانی بیشتری نیاز میباشد و نکته حائض اهمیت‌ تر اینکه رفت‌ و آمد در مسیرهای زمان بر مورد پسند هیچ‌کس هم نیست لذا کوشش می‌کنند مطب و یا کلینیکی را پیدا کنند که به لوکیشن محل زندگی خود نزدیک باشد.

 

تاثیر بهینه سازی محلی در حاصل گوگل

دراین‌صورت‌ تاثیر سئوی لوکال در نتایج گوگل مهم می‌گردد زیرا کاربران واژه کلیدی غرض را در کنار لوکیشن محل زندگی خود جستجو می‌کنند. از جملهً: “دارای تخصص ارتوپد در منزل صادقیه” وقتی این عنوان رو در گوگل جستجو فرمایید،سئو در مشهد  یک کدام از وبسایت های نمونه فعالیت کنسئو رنک 1 می باشد. سئو محلی در حاصل گوگل به جذب مخاطب بیشتر و ترافیک بیشتر به سایت شما بسیار امداد می کند.

 

لذا در حالتی که شما بهینه سازی وب سایت پزشکی یا هر سایت دیگر خود را با کلمه کلیدی محلی؛ مثلا “متخصص اورولوژی در منزل صادقیه” seo کرده باشید، هنگام سرچ مخاطب با این کلمه و واژه، سایت پزشکی طراحی شده شما در گوگل بالا آمده و به‌راحتی استفاده کننده تبدیل به مراجعه‌کننده میشود. این تنها یک کدام از تاثیرات مثبت سئوی محلی می باشد.

 

تأثیر سئوی لوکال در حاصل گوگل , تأثیر سئوی محلی در نتیجه ها گوگل

ایفا سئوی محلی یا سئو لوکال برای وبسایت

برای استخراج به تاثیر سئوی لوکال در حاصل گوگل به صورت مطلوب و هجران از مشکلات سئوی محلی، سفارش میکنیم رایا پارس  اینکار را به افراد و تیم های ماهر بسپارید. متخصصان بهینه سازی یک استراتژی موثر سئوی محلی ایجاد کرد می کنند و بیزنس شمارا در نتیجه ها جستجوی محلی گوگل بیشتر نمایان می کنند.

چرا می بایست یک استراتژی لوکال سئو داشته باشیم؟

تاثیر سئوی محلی در نتایج گوگل به طور خلاصه مشمول موارد زیر می‌باشد:

 

جستجوی 40 تا 64 درصد مشتریان و کاربران بر پایه ی سرچ محلی و لوکیشن.

نرخ تبدیل استفاده کننده به مشتری در لوکال سئو و رجوع و برگشت سرمایه بیشتر و سریع‌تر.

مقرون ‌به ‌صرفه بودن سئوی لوکال در مقایسه با سایر خدمات سئو و تبلیغات.

زیر پوشش قرار دادن بازار مقصود بیشتر و بهتر.

تاکید سئوی لوکال یا سئوی محلی بر بازاریابی.

دلایل استفاده از سئو محلی:

استراتژی‌های seo محلی برای مخصوصا وبسایت های خدماتی از عنایت ویژه‌ای برخوردار میباشند.what is seo بیشتر افراد ترجیح می دهند برای رفع نیازهای خود به بهترین و نزدیک‌ترین راس گوشه و کنار خود مراجعه کنند. نکات زیر ازجمله مورد ها مهم برای بهبود seo لوکال یا Local بهینه سازی وب سایت شما می باشند:

 

هوشمند شدن تلفن‌های همپا و انجام جستجو براساس لوکیشن وموقعیت‌های مکانی.

شل نمودن حالت برای بازدید کنندگان و ارتقاء جذب مشتری.

ارتقا معیار سرچ کاربران براساس جستجوهای محلی.

نادر هزینه بودن نسبت به سایر طریق‌های بهینه سازی.

تبدیل بازدید کننده سایت به مراجعه کننده.

تغییر تحول خلق و خوی مراجعه کنندگان در حوزه های گوناگون.