سفارش تبلیغ
صبا ویژن

20 اعتقادوباور اشتباه seo 2018 که بایستی آن ها را شکاف فرمائید

2018  میباشد.بهینه سازی 2018 شاید در محور با سال‌های گذشته تفاوتی نداشته باشد البته اساسی آن میباشد که شما خطاها سال های گذشته را در آپ دیت رسانی وب سایت خویش مرتکب نشوید.  اشتباهاتی که بخش اعظمی از صفحه ها اینترنتی در  سال 2018 به آن دچارند. با رسیدگی بدون نقص این نوشته‌علمی شما دست اندرکاران بسیار کلیدی برای برتری کاغذ خویش در سال 2018 به دست میاورید.
این نوشته ی علمی ترجمه‌ای میباشد از وب سایت هاب‌اسپات  با تیتر “بهینه سازی myths you should leave behind in 2018  20  “که عملکرد گردیده‌است به طور یک نوشته‌ی علمی بی نقص و باکم‌ترین تغییرات در دست شما قرار بگیرد. نوین مارکتینگ مقاله‌ها مرجع seo وبسایت ، گوگل ادوردز، طراحی وب سایت و مارکتینگ را به طور مداوم ترجمه می‌نماید و منتشر می‌سازد.
این نوشته ی علمی سوالاتی از این دست را  جواب میگوید :
آیا در seo 2018 ما بایستی خویش سایتمان را  به گوگل  معرفی کنیم ؟
تکثیر محتوا عالی میباشد یا این که پیوند سازی بیشتر ؟
آیا سر نگاری SSL  روی بهینه سازی 2018 تارنما تأثیر داراست؟
منفعت‌ای که از بهینه سازی می‌بریم چقدر عنایت دارااست ؟
آیا توضیحات متا بر سکو‌بندی کاوش اثر متعددی دارااست؟
انطباق عبارات کلید بایستی در چه حدی باشد ؟
بهینه سازی در سال 2018 چه پاپ آپی را مزاحم میداند؟
تأثیر الگوریتم رنک برین در سئوی 2018 چیست ؟
انباشتگی کلمه ها کلید  چه بلایی به رمز تارنما شما می‌آورد
تگ های هدینگ مانند H1 در محتوای شما چه نقشی اجرا می‌نماید؟
برگه مهم خلوت عالی میباشد یا این که به هم ریخته و کدام یک در seo 2018 بیشتر تأثیر میگذارد؟
و ده‌ها پرسش از  این دست.
مهمترین موضوعاتی که درین نوشته‌علمی به آن اشاره گردیده است آنهایی می‌باشند که تارنما‌های فارسی لهجه در seo 2018 خویش هنوز رعایت نمیکنند سئو در مشهد  و از همین طرز ضربات بسیار متعددی را متحمل می شوند.
1. seo 2018 جایی برای چگونگی میباشد خیر کمیت
در حین این نوشته‌ی علمی در اکثری از فصل‌ها به‌این نکته اشاره گردیده است که از کمیت تارنما خویش بکاهید و بر چگونگی آن بیفزایید. این اساسی میباشد که از اولِ پیدایش مقوله بهینه سازی بارها و بارها گوگل و متخصصان غیر فارسی لهجه بهینه سازی به آن اشاره کرده‌اند؛ بالا بردن چگونگی مقاله ها، صفحه های فرود تارنما، بالا بردن چگونگی پیوند‌های ورودی به وب سایت و همین طور بالا بردن چگونگی  لینک و پیوند‌های داخلی تارنما؛ کلیه و کلیه در seo 2018 به شدت مؤثر میباشد. در توصیه‌هایی که نوین مارکتینگ برای سئوی وب سایت‌های اهل ایران اخذ می‌نماید مطرح ترین بحران همین زمینه میباشد چون صاحبان استخراج و امور به شدت بر روی کمیت تارنما خویش تأکید می‌نمایند و این در حالی میباشد که چگونگی تارنما از هر چیز دیگری قادر است برای آن ها مفیدتر باشد.
یکی‌از دلایلی که  در نوین مارکتینگ مقالاتی مانند 20 اعتقاد غلط در seo 2018 منتشر میشود همین فرهنگ و تمدن سازی برای کیفی نگری به وبسایت‌هایی میباشد رایا پارس  که در لهجه فارسی منتشر می گردد. لطفا قطعا مباحث کیفی این نوشته ی علمی را بخوانید


2. برگه خلوت یا این که شیت به هم ریخته کدام یک عالی میباشد
این یکی‌از والا‌ترین اشتباهات صفحه ها فارسی گویش داد و فریاد کلافه کننده آن‌هاست. در‌این نوشته‌ی‌علمی در اعتقادوباور نادرست 10 به آن اشاره گردیده است. این حقیقتی میباشد که صفحه های اینترنت فارسی گویش چه از دید بهینه سازی 2018 چه در سال های قبلی به شدت به هم ریخته‌اند. در هر کناره‌ای از صفحه ها اینترنت فارسی یک بنر در حالا چشمک زدن میباشد و یک پاراگراف در درحال حاضر عرض‌اندام. اکنون آن که در صفحه ها اینترنت غیر فارسی لهجه به ویژه صفحه های در میان‌المللی به طور کامل بر عکس این مسئله کار میگردد. اطراف عظیمی مانند دراپ جعبه برای ورود برگه‌ای به شدت خلوت دارااست.
خلوت کردن صفحه های اولیه وب سایت  شاید در نگاه نخستین به درآمد حصول و کارهایی که‌این صفحه های برای آن‌ها پیاده سازی گردیده‌است، لطمه بزند. what is seo ولی شما با این عمل به تعیین کاربر خویش احترام می گذارید. این جنبش ولی سبب ساز می‌گردد که شما بر محصولی که از روش سایت خویش به دست بازدیدکننده میرسانید تمرکز نمایید و به بهبود چگونگی فرآورده خویش بپردازید. بازهم می بینید اینجا هم پای چگونگی به بین آمد؟! تا قبل از این گفتم که بهینه سازی 2018 سئوی چگونگی میباشد درحال حاضر بایستی بیان‌کنم اینترنت 2018 اینترنت چگونگی میباشد.
3. التفات کلیت سئوی 2018 بر نکات اساسی جزئیات و کلیات
هدرهای وب سایت شما چه‌گونه میباشد؟ تعدادی تا h2  در ورقه دارید؟ چگالی کلمه ها کلیدی چقدر میباشد؛ یک‌سری پیوند از کاغذ به صفحه های دیگر داده اید؛ انکرتکست لینک و پیوند‌های شما چه اندازه میباشد؟ این ها چقدر عنایت دارا هستند؟ چقدر اساسی میباشد که متن شما 900 یا این که 1100 کلمه و واژه میباشد. شاید برای تالیف کننده شما اساسی باشد، چون در قبال هریک کلمه و واژه بیشتر پول بیشتری از شما میگیرد ولی برای بهینه سازی 2018 و گوگل در سال 2018 این موضوعات چندان اصلی وجود ندارد. ولی هنوز تماما بی‌ا‌همیت نشده میباشد البته در seo 2018 این موضوعات مداقه خویش را آهسته آهسته از دست میدهند و از سوی دیگر موضوعاتی که کلیت متن را در بر می گیرند،  پررنگ خیس میگردند. این واقعیتی میباشد که گوگل هر روز با هوش خیس میشود و هر روز گمراه کردن گوگل دشوار خیس میشود. گول زدنی که با متنی در ظواهر قشنگ با هدرها و انکرتکست‌ها و پیوند‌های خوش قواره و در داخل  کش دار و بی‌محتوا و ملال آور شکل می‌پذیرد.
4. فیچر اسنیپت در اینترنت فارسی
نوین مارکتیگ مرجع تخصصی بهینه سازی و ادوردز در کشور‌ایران میباشد از این رو جدیدترین مقاله ها را برای بهینه سازی ادوردز و مارکتینگ در وب لاگ خویش منتشر می نماید. شما می‌توانید دیگر مقاله‌ها وب لاگ نوین مارکتینگ را دراین باره استیناف نمایید .
اینجانب در اینجا برخی از مباحث این نوشته‌علمی را برای وبسایت‌های فارسی بازگو کردم. حیث شما چیست؟ با ما فی مابین بگذارید و کامنت بگذارید به خصوص درصورتی که یک اینترنت مستر رشته‌‌ای می باشید. چشم به راه نظرها شما هستیم