سفارش تبلیغ
صبا ویژن

الگوریتم های گوگول استفاده ازآن

سرچ‌هایی که قبلا جاری ساختن داد‌ه‌اید. چنانچه وارد اکانت گوگل خود شوید و در بخش Web & App Activity  گزینه مورد نظر را روشن کنید، می توانید تاریخچه جست و جو با اکانت مربوطه خود را ببینید.

مواردی کاربران دیگر جستجو کرده‌اند. این میتواند شامل جستجو عبارت ها و موضوعات ترند و دوستداشتنی روز باشد.

به همین ترتیب، این پیش‌ بینیها در ابتدایی‌ترین سطح خود کار می‌کنند. با این اکنون، موارد بسیار بیشتری درین الگوریتم گوگل دخیل هستند.

سفارش  گوگل و گوگل ترندز

از موارد دیگری که برای Google Suggest  بسیار مهم می باشد، بروز بودن مطالب و ترند بودن آن‌ها هست. مراد از ترند بودن نوشته ی علمی، است، مثلا فرض کنید امروز بازی استقلال و پرسپولیس میباشد. کلیه نتایج جست و جو شده در گوگل در امر با این مسابقه، ترند نامیده می گردند.

سفارش گوگل چه گونه فعالیت می کند؟

هنگامی که یک کاربر حروفی را در نوار جستجوی گوگل سرچ می‌کند، گوگل فرم داده ها را به سرورهای خود ارسال می‌کند که با این کار حدس کلمات بعدی و در نهایت کلمه ها نزدیک به مقصود شمارا نشان می‌دهد.

پیشنهادات با دقت به شرایطی که اغلب با کلمه کلیدی تایپ شده به وسیله استفاده کننده به کارگیری می‌شود تعریف‌و‌تمجید می گردد. این تابع بر پایه ی تکنولوژی AJAX کار می‌کند که اجازه می دهد محتوای ورقه را فارغ از نیاز به  بارگذاری مجدد آن تغییر‌و تحول دهید.

غرض گوگل مجموعاَ با این شغل ، پیش بینی رفتار کلی کاربران برای آرم دادن عبارات جستجو می باشد. از جمله، در شرایطی‌که “صندلی ماشین” اغلب در قسمت جستجو وارد شده هست، احتمالا این کلمه و واژه به صورت یک پرسش و پاسخ بوده ، که با کلمه کلیدی “صندلی ماشین” شروع می شود.

کاربرد پیشنهاد گوگل برای سئو

از‌آن‌جا‌که پیشنهادات گوگل مبتنی بر عواملی مانند حجم جستجو و محبوبیت تعیین شده هست، شما می توانید از آن ها برای پژوهش لغات کلیدی خود و به ویژه برای تعریف‌و‌تمجید هدف جستجو به کار گیری فرمائید.

ساخت نوشته‌ی‌علمی با تعیین قصد تحقیق کاربر

فرض نمایید هدف شما نوشتن یک مقاله درباره نوتلا nutella هست. توصیه گوگل میتواند با نماد دادن اینکه آیا کاربران بدین برند عشق‌مند هستند یا خیر به شما کمک کند.

هنگامی که مقصود کاربر تعریف گردیده است، پس از آن می‌توانید با تکمیل خودکار به کار خود ادامه دهید تا کلمات دیگر مربوط به همان کلمه و واژه کلیدی را پیدا فرمائید.

مدیریت شهرت الکترونیکی

پیشنهادات  گوگل نیز یک روش خوب برای پژوهش تکامل شهرت شما در سطح وب است. شما  می‌توانید در عرض چندین ثانیه  کلمات کلیدی پیشنهاد شده با تمرکز به نام یک کدام از محصول ها خود و یا نام تجاری خود را در سطح اینترنت ببینید.

بنابراین، در حالتی که متوجه شوید که پیشنهادات مربوطه به نام تجاری شما اکثر زمان ها به موقعیت منفی مربوط میگردد، به این معنی می‌باشد که رضایت  مشتریان نسبت به شما پایین می‌باشد.

پیشنهادهایی که در معرض روئت کرد نیستند

اساسا پیشنهادهای گوگل به معنای این می باشد که شما می‌توانین خیلی سریع‌تر مواردی که میخواهید تایپ کرده به نتیجه مربوطه خود برسید.

اما مانند دیگر مواردی که گوگل ارائه داده است، پیشنهادهای گوگل  نیز بدون نقص نیستند. این امکان وجود دارد که حدس های غیر منتظره یا جنبش دهنده‌ای برای شما نشان داده شود.

همچنین ممکن می باشد افراد پیشنهادهای گوگل را به عنوان واقعیت‌ یا عقاید مردم در حیث بگیرند. همچنین خیلی از پیشنهادهای گوگل سبب ساز به ظاهر شدن محتواهای غیرقابل پشت گرمی میشوند.

رویارویی گوگل با محتوای غیرقابل اطمینان

روش اولیه و مهمترین طریق این می‌باشد که گوگل سیستم‌های خود را برای هجران از این طریق باصرفه می‌کند و این کار سیاست جهانی را نیز نقض می‌کند.

طرز دوم هم این می باشد که چنانچه سیستم‌های خود کار گوگل پیش‌بینی هایی را مشاهده کنند که مقررات گوگل را نقض می‌کند، مجموعه‌های اجرایی خود را موظف می‎‌کنند که مبتنی بر با این سیاست‌ها پیشبینی ها را حذف کنند.

پیشنهاد گوگل و seo

قبل از استارت به مطالعه پیشنهادهای Google برای seo سایت، انجام این سه عمل بسیار ضروری هست :

شروع از Google خارج شوید یا از موقعیت ناشناس استعمال نمایید (Incognito Tab) تا مطمئن باشید سابقه جستجو شما بر پیشنهادهای شما تأثیر خاصی نمی‌گذارد.

در صورتی در مکانی غیر از محل جست و جوی بار مخاطبان هدف خود هستید، از  VPN ها استفاده نمایید. از جمله: در‌حالتی که موقتا در کشور‌ایران هستید، اما بیشتر روی افراد مستقر در آلمان تمرکز دارید، از VPNهایی به کار گیری کنید تا به حیث رسد که شما نیز در آلمان هستید.

تنظیمات گویش خود را بروز کنید  تا مشابه تنظیمات زبانی شود که افراد در کاربر هدف شما می‌باشند.

ما می‌دانیم که الگوریتم‌های گوگل دائماً در اکنون تغییر تحول میباشند. برخی از تغییرات جزئی هستند و حتی ممکن است گزینه دقت بسیاری از مدیران تارنما‌ها قرار نگیرند.

سایر به روزرسانی‌های الگوریتم گوگل از التفات بیشتری برخوردار بوده اند. به روزرسانی «MayDay» سال 2010 یکی از آنها بود. میان اواخر ماه آوریل و اوایل ماه مه سال 2010، بسیاری از افراد شاهد افت ناگهانی بازدید تارنما‌ها بودند که منجر وحشت برخی از دارندگان وب سایت‌ها شد.

در‌این نوشته ی علمی الگوریتم MayDay و به روزرسانی‌های آن را به شما توضیح خوا‌هیم داد تا راجع‌به آن بیشتر بدانید، پس درپی با ما هم پا باشید

به روزرسانی گوگل May Day چیست؟

به روزرسانی نخستین ماه مه تأثیر مهمی بر روی لغات کلیدی به اصطلاح دم بلند داشت در حالی که از لغت ها کلیدی کوتاه صرف نظر می‌شد. به گفته گوگل، غرض آنها از این بروزرسانی الگوریتم ارتقاء کیفیت نتایج جستجو بود.

چه چیزی منجر شده این الگوریتم، به روزرسانی بسیار ویژه‌ای داشته باشد؟ لغات کلیدی طولانی و دم دراز ، به خصوص آن‌هایی که دارای سه و چهار کلمه هستند، بیشترین نرخ تبدیل را دارا‌هستند. آنها سودآورترین و پردرآمدترین کلمات کلیدی در بیزنس الکترونیکی به شمار می‌آیند.

غرض از به روزرسانی May Day چیست؟

قرار می باشد به روزرسانی الگوریتم May Day کیفیت نتایج جستجو را بهبود بخشد. برای اینکه این اتفاق بیفتد، «کیفیت» یک صفحه برای جستجوهای چندین کلمه‌ای دوباره ارزیابی می گردد

صفحاتی که محتوای اختصاصی به فردی را ارائه نمی‌دهند یا محتوای آن‌ها تنها بی کیفیت است یا به اصطلاح برای استفاده کننده موءثر نیست، برای جستجوی دنباله زمانبر از نتایج جستجو حذف می گردند، یا به طور دقیق، به پشت منفعت جستجو منتقل میگردند صفحه ها این به روزرسانی بیشتر بر شرکت‌های «بزرگ» تأثیر گذاشته هست. طبق گفته گوگل، نتایج بروزرسانی رضایت قسمت است.

seo تعدادی از مغازه‌های اینترنتی را پایین تأثیر این به روزرسانی قرار داده و به صورت کلی این فروشگاه‌ها یک وجه مشترک پیدا کرده است، جایی که برای مثال مفاد دیگر، نرخ پرش بسیار زیاد بود. براین اساس می‌توان فرض کرد که زمانی گوگل در زمینه ی کیفیت یک شیت تصمیم می‌گیرد، نرخ پرش یک سیگنال سکو‌بندی می گردد.

تأثیرات بروزرسانی May Day برای تارنما‌های زیر تأثیر چیست؟

در نتیجه کاهش شدید بازدید، ناشی از حیف کردن درجه‌بندی زمان بر فرصت در نتیجه ها جستجو، ترازو مشاهده تارنما‌های ذیل تأثیر به طور محسوسی کاهش می‌یابد.

این دستور برای متخصصان جستجو که وقت و سعی زیادی را برای شناسایی و اجرای اصطلاحات مؤثر جستجوی وقت گیر مجال در برخی از صفحه ها وب اختصاص داده‌اند، بسیار ناراحت‌کننده است. بعضا از مدیران سایت‌ها از کاهش این وضعیت زمان بر مدت در حدود 15? خبر دادند.

در شرایطی‌که در یک صنعت رقابتی مانند بیزنس الکترونیکی میباشید، این ضربه قابل توجهی است. در حالی که تغییرات الگوریتم واقعاً صنایع‌های خاصی را گزینه مقصود قرار نمی‌دهند، اما در بروزرسانی MayDay، تارنما‌هایی که در مورد کسب و کار الکترونیکی بودند به شدت آیتم آسیب قرار گرفتند.

در یک گزینه تجارت الکترونیکی، شما احتمالاً ده‌ها و یا صد‌ها مورد متفاوت برای فروش دارید.

با جد رقابت بسیار زیاد در جستجوی عبارات کلیدی مهم، مدیران وبسایت‌ها اکثر اوقات اصطلاحات جستجوی دم بلند را در صفحه ها کالا خود گنجانده‌اند تا به مردم کمک کنند که فروشگاه خود را به صورت آنلاین پیدا کنند.

استفاده از کلمات کلیدی دنباله دار به خودی خود تاکتیک سئو «کلاه سیاه» نیست و بالعکس، استعمال صحیح از آن‌ها حتی امروزه نیز می تواند بسیار اثر گذار واقع باشد. «البته وقتی صحبت از این استراتژی میگردد، برخی از روش های خاکستری وجود خواهند داشت»

همگی این‌ها به ارتباط کلمات کلیدی دم بلند شما بر خواهد گشت. آیا آنان واقعاً ورقه کالا شمارا نشان میدهند یا فقط تصرف ترافیکی می باشند؟

در سال 2010، بسیاری از تارنما‌های تجارت الکترونیکی با سو استفاده از کلمات کلیدی دم دراز، صفحه ها متاع را با اصطلاحات نا مفهوم مربوطه مالامال می‌کردند تا اهتمام ورزند صفحات محصولات خود را جذاب کنند. این کار مؤثر بود، کمک به مشتریان بالقوه در یافتن فروشگاه شما نیمی از عملکرد درباره ی بیزنس الکترونیکی خواهد بود.

حتی در حالتی که کاربری به برگه‌ای از فرآورده رسید که واقعاً به دنبال چیز دیگری بود، ممکن هست بماند و در شرایطی که دست کم در همان تیم‌ای بود که به‌دنبال آن بود مثل: لباس زنانه، لباس ورزشی، لباس مردانه و غیره، در اطراف مغازه کلیک کند.

چرا گوگل این پندار را می‌کند که MayDay ضروری می باشد؟

آیتم این می باشد که دارندگان مغازه‌های گوگل و بیزنس الکترونیکی، چیزهای یه خرده متعدد را می‌خواهند. سایت‌های بیزنس الکترونیکی میخواهند در صورت کوچکترین احتمال علاقه به تولید ها خود، دقت مشتریان بالقوه را در نتایج جستجوی خود جلب کنند.

ب این اکنون، غرض گوگل این است که به کاربران کمک کند دقیقاً آنچه را که جستجو می‌کنند را پیدا کنند. شاید به همین دلیل می باشد که گوگل به روزرسانی MayDay را ضروری دانست، گرچه ما به طور قطعی این را نمی‌دانیم. همان طور که می‌دانیم، گوگل همیشه جزئیات این الگوریتم‌ها و دلایل آنها‌را برای اجرای آن‌ها توضیح نمی‌دهد.

برای بعضی از صاحبان وب سایت‌ها این الگوریتم‌های گوگل و به روزرسانی‌ها نا امید کننده هست و آن ها این نظر را دارا‌هستند که این تغییرات گاهی به طور کاملً خودسرانه هستند. این قابل شعور می باشد، ولی گوگل کوشش نمی‌کند فقط برای سرگرمی با ما رمز و کله بزند.

دیگر افراد نظریه‌پردازی کردند که تغییر تحول الگوریتم MayDay برای این می باشد که سیستم ایندکس الگوریتم کافئین آنها با گاز و روان عمل بکند. محتوا در صورت کیفیت بالا و وقت گیر بودن روی هم رفته به نفع کاربر و رئیس سایت خواهد بود.

پیامدهای بلند فرصت MayDay

گوگل آخر و عاقبت تأیید کرد که عبارات جستجوی دم دراز در به روزرسانی MayDay هدف قرار گرفته‌اند، با این حال، آن‌ها هرگز نگفتند که برهان آن کافئین هست یا خیر. در هر صورت، اکثری از به روزرسانی‌های الگوریتم از سال 2010، MayDay را دنبال کرده اند.

امروز، الگوریتم گوگل به طور کاملً متفاوت با آن مجال است. با این حالا، عصبانیت ناشی از این به روزرسانی در بعضی طوفان‌ها،رایا پارسwhat is seo  تاثیری به یادماندنی در نحوه واکنش متخصصان seo با کار خود داشته می باشد.

اگرچه MayDay برای بعضی از افراد بزرگتر از این‌ها بوده، اما تأثیرات این به روزرسانی به اندازه تغییرات الگوریتم پیشین یا اکثری موارد دیگر قابل توجه خاصی بوده می‌باشد.

به حیث میرسد به جای‌اینکه سبب ساز کاهش عمده بازدیدهای ارگانیک تارنما‌ها جمعاَ گردد، صفحات غیروابسته را تحت تأثیر قرار داده می باشد.

این ممکن هست خبرهای بدی را برای مدیران سایت‌ها که از مزایای عبارات کلیدی دم بلند با کوشش بالا منفعت‌مند می‌شوند به همپا داشته باشد. «دست‌کم، درین قضیه، برای سایت‌های آن‌ها کلاً نابود کننده نبوده می باشد»

یک نکته که به روزرسانی‌های الگوریتم گوگل در اعمال آن موفقیت‌آمیز کرده است، راست گو نگه داشتن مدیران وب و متخصصان seo خود هست. مانند: اکثری از اصلاحات الگوریتم دیگر، این افراد را بدون چاره می‌کند تا نگاهی به کیفیت مطالب و پیوندهای خود بیندازند.

در‌ورتی‌که MayDay فعالیت دیگری انجام نمی‌داد، این اولین تذکر برای مدیران وب بود که هک‌های جستجوگرها در بهترین موقعیت همیشه یک راهکار کوتاه دوران خواهد بود. امروزه، استفاده از لغات کلیدی وقت گیر در استراتژی seo شما ایده بسیار نه قادر است باشد.

با این هم اکنون، محتوای شما باید به اندازه کافی توانمند باشد که بدون آن‌ها نیز پر رنگ و بدون نقص باشد. MayDay به طور مؤثر بخش اعظمی از صفحات با محتوای کوتاه را از نتیجه ها SERP، از بین موفقیت.

بهره گیری و جمع‌بندی

توصیه گوگل در نهایت به کاربران و مدیران وب خدمات بسیاری را ارائه می‌دهد. این پیشنهادها با تمرکز به کلماتی جست و جو میشوند، کار می‌کنند و نزدیک ترین حاصل را علامت می‌دهند.

همچنین ممکن می‌باشد سیستم‌های حفاظتی گوگل مانع از نمایش داده شدن بعضی کلمه ها کلیدی شوند. سئو در مشهد در واقع، این مفاد خصوصا در هنگام وارد کردن اسامی، اطلاعات بانکی و حریم شخصی بسیار حساس می باشند.

با این در حال حاضر، به نظر اکثر کاربران این عمل گوگل بسیار گرانبها بوده و  عالی می‌باشد که گوگل نیز  محتاطانه تر در اینباره کار کند. این محتاط کار کردن مخصوصاً از این دیدگاه عالی است که جلوی ظاهر شدن اطلاعاتی که به حریم شخصی کاربران و موارد مشابه جراحت نمی‌زند.

همچنین درین نوشته‌ی علمی همگی مواردی که به سفارش گوگل از جمله : نحوه کارکرد توصیه گوگل، گوگل ترندز ، پیشنهاد گوگل و بهینه سازی، ساخت نوشته‌ی علمی هدفمند و …. توضیح داده شدند.

در نهایت با تمامی این تفاسیر باید بگوییم که توصیه گوگل از الگوریتم‌های بسیار کاربردی گوگل بوده و به کارگیری از آن و مبنی بر ساختن خود با آن به طور کامل به نفع کاربران گوگل می‌باشد.