سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیوند داخلی و تاثیر آن بر سئو

پیوند ها در طراحی وب و سئو بسیار اساسی میباشند. عمده فعالیت seo کاران ، مرتبط با لینک سازی داخلی و فرنگی می‌باشد. اما به کارگیری غیر اصولی از پیوند ها در مقاله ها بلاگ ، به طبع موجب شکست و نزول وبسایت شما می‌گردد. منظور از پیوند دکمه یا این که متونی می‌باشند که با کلیک بر روی انها به بقیه صفحه های هدایت می شویم.

 

پیوند داخلی

همان طور که گفتیم ، پیوند استفاده کننده را به بقیه صفحه های هدایت می نماید. این پیوند میتواند مخاطب را به صفحات دیگری از تارنما شما هدایت نماید. در این‌موقعیت‌ ، یک پیوند داخلی به حساب آورده می شود. لینک و پیوند های داخلی بسیار مهم میباشند. در این نوشته‌ی‌علمی کاملا درباره‌ی با لینک و پیوند های داخلی صحبت خوا هیم کرد. اثر لینک و پیوند سازی داخلی بر seo بسیار زیاد است. ولی فاکتور هایی دارد که در این نوشته‌ی‌علمی تمامی آنهارا برای شما تشریح میکنیم.

 

لینک و پیوند فرنگی

به لینک هایی که مخاطب را با کلیک به صفحاتی که از وبسایت شما نیستند و مرتبط با بقیه تارنما ها می‌شوند می فرستد ، لینک فرنگی میگویند. سئو در مشهد این پیوند ها نیز بسیار حائض اهمیت هستند. گوگل بسیار برای پیوند های فرنگی اهمیت قائل می‌باشد. البته دارای اعتبار بودن سایتی که شما به آن لینک و پیوند می دهید نیز بسیار اساسی است.

 

لینک های فرنگی می بایست به نوشته‌علمی شما مرتبط باشند. در غیر این شکل هیچ بهره ای برای شما نخواهد داشت. همچنین در شکل عدم رابطه با نوشته‌ی‌علمی ممکن میباشد لینک و پیوند های فرنگی موجب اخذ امتیاز منفی بهینه سازی نیز بشوند.

 

اهمیت پیوند داخلی

برای گوگل و بقیه موتور های کاوش ، لینگ های داخلی مداقه بسیار متعددی دارا هستند. چون لینک و پیوند های داخلی استفاده کننده را در تارنما شما نگه می‌دارد و داده ها بیشتری به استفاده کننده منتقل میشود.

 

بازدید از تارنما به وسیله مخاطب ، یک ارتباط یک‌سری سر فایده می باشد! چون هم برای شما و هم برای استفاده کننده و هم برای گوگل سودمند و پر ارزش میباشد.رایا پارس  البته اصلی می باشد محتوای شما گران بها باشد تا استفاده کننده بیشتری آنرا بازدید نماید. تقدم نخستین فایده استفاده کننده میباشد. در صورتی‌که کاربر از مطالب شما سود پیروز شود ، گوگل به وبسایت شما قیمت بیشتری میدهد.

 

محتوایی که هیچ لینکی از دیگر مقاله‌ها و صفحه ها شما اخذ نکند محتوای یتیم گفته می شود. بسیار به این نوع محتوا مداقه بدهید چون این نوع محتوا ها هم در ایندکس شدن با تاخیر فعالیت می نمایند و هم به وب سایت شما لطمه میدهند.

 

یکی از از دیگر از عنایت های پیوند های داخلی برای گوگل ، کشف کردن صفحات تازه از وبسایت شما و تسریع ایندکس شدن صفحات میباشد. با ارجاع کراولر ها از روش پیوند های داخلی می‌توانید سرعت ایندکس وبسایت خودرا تعدادی موازی ارتقا دهید.

 

بها لینک ها

بسیار مهم می‌باشد که صفحاتی که به آن ها پیوند می دهید مشمول ارزش بالایی باشند. از جمله صفحه ها فرود وب سایت شما برای گوگل فوق العاده مهم می باشند و ارزش بیشتری نسبت به بقیه صفحات شما دارند. و یا این که به عنوان مثال صفحاتی که بیشتری ورودی از موتور های کاوش رو داشته اند ، بها بیشتری نسبت به سایرین دارا‌هستند. دقت داشته باشید که به صفحه های نفیس لینک بدهید.

 

طرز لینک و پیوند سازی درست

پیوند سازی شما می بایست به گونه ای درست و اصولی پیش برود. مرتبط بودن لینک ها تنها یک اثر پیوند سازی داخلی بر seo میباشد. همانگونه که می‌دانید فاکتور های دیگری نیز وجود دارااست که موجب تسریع پرورش شما می گردد.

 

به عنوان مثال قراردادن پیوند به طور متنی بسیار اثر گذار خیس و پر ارزش خیس هست نسبت به لینک و پیوند کردن تصاویر. همچنین لینک و پیوند کردن دکمه ها نیز مداقه بیشتری نسبت به متن‌ها دارا‌هستند.

 

به صورت معمول در هر نوشته‌ی‌علمی 2 الی 5 پیوند داخلی و 1 الی 3 پیوند فرنگی قرار بدهید. اگر تعداد پیوند های فرنگی بالا باشد ممکن میباشد گوگل متن شما‌را پذیرش نکند و نمره منفی اخذ نمائید.

 

دقت به ساختار

داشتن دقت به ساختار و سلسه مراتب لینک ها بسیار اساسی می باشد. کوشش کنید مقاله را به طور تارعنکبوتی به یکدیگر متصل فرمائید و کاربری که وارد مطلبی میشود ،what is seo مطلقا به نوشته‌ی‌علمی مرتبط لینک و پیوند گردیده نیز نیاز داشته باشد.

 

این عمل موجب تشکیل داد چرخه بازدید می شود که زمان باقی ماندن کاربر در وب سایت شما را ارتقاء می‌دهد. همچنین موتور های کاوش نیز به راحتی و سرعت فوق العاده بیشتر وبسایت شمارا ایندکس می نمایند.

 

تمرکز بر روی محتوا

محتوا هایی که از دیگر محتوا های تارنما شما دارای اعتبار خیس و گرانبها خیس میباشند را پیدا نمایید و به آن ها پیوند های بیشتری نسبت به سایریت بزنید. با این روش روی آن محتوا تمرکز نمائید.