سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چند مدل از بازاریابی محتوا را بشناسید!

در‌این قسمت می خواهیم شما‌را با استراتژی های Pull آشنا کنیم که سئو سایت شما می توانید از آن‌ها تحت عنوان محور ای برای ساخت و ساز یک ارتباط اثرگذار استعمال نمایید.

 

 

1. seo محتوا برای پباده سازی یک جست و جویبار مطلوب

راهنماها؛ کتاب های الکترونیکی و همینطور پست ها و بلاگ هایی که به طور بلند نوشته می‌شوند در واقع منجر میشوند تا شما بتوانید مخاطبین خویش را درباره ی یک قضیه خاص هدفمند نمایید. این ها همگی مجال هایی خوب به شمار میایند که شما بتوانید مصرف کنندگان مختلفی را که در جست و جوی بار منابع خاص می باشند جذب نمائید.

 

 

2. پست های مهمان روی وب سایت های دیگر

شما می‌توانید وبسایت هایی را که مربوط به شغل شما می باشند شناسایی نمایید و برای ان ها پست های مهمان در بازاریابی محتوا بفرستید. یک نوشته‌علمی ویژه دراین باره میتواند روشی کارآمد برای جذب مخاطبین تازه باشد.

ولی از منظر رقابتی این شغل به چه شکل ایفا می‌گردد؟

 

آنچه که بایستی دریابید این میباشد که آیا رقبای شما توانسته اند وضعیت بازار را در یک سری ماه اخیر به دست بگیرد یا این که نه. به خاطر داشته باشید که مقصود از بازاریابی محتوا این میباشد که شما بتوانید مخاطبین را به سمت مارک خویش جذب نمائید خیر اینکه تمرکز خویش را روی فروش بگذارید. مقصود در اینجا حصول به یک لینک وجود ندارد بلکه به حافظه به چنگ آوردن یک رشته میباشد که بتوانید عضو های خویش را به طور مشتریان بالقوه در بازاریابی محتوا بشناسید.