سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه وقتی پنالتی گوگل چهره می دهد؟

چه 

وقتی پنالتی گوگل چهره می دهد؟ پنالتی گوگل هنگامی صورت می دهد که یکی از الگوریتم های گوگل فعالیت وبسایت شما برای وصال به مرتبه های بالای گوگل را غیر رسمی تشخیص دهد . به این ترتیب تارنما شما جایگاه خود در گوگل را از دست داده و در اینترنت مستر به شما اطلاع داده می شود که به چه عامل وب سایت شما از نتایج کاوش حذف گردیده میباشد . برای خروج از گوگل پنالتی شما باید به کارشناسان گوگل یک پیام بدهید و توضیح دهید و آنان را قانع نمایید که وب سایت شما از منش های غیر قانونی به کار گیری نکرده است . توجه داشته باشید که این پیام ها به وسیله کارشناسان گوگل تحلیل و صحت مطالب آن ارزیابی می شود . اینترنت وب سایت هایی که از طرف گوگل دربرگیرنده جریمه می شوند و اسپم می شوند، با اعتنا به دسته جریمه شدن اتفاقات خاصی برای آن ها می افتد . به تیتر نمونه سایتی که از طرف الگوریتم پنگوئن اسپم شناخته گردیده است، ممکن می باشد از نتایج گوگل به ازاین مقدار واژه دارای اهمیت که پیوند های اسپم محل ورود دریافت کرده است، حذف شود . همچنین تارنما هایی که از طرف پاندا و سایر الگوریتم های ضد اسپم جریمه می شوند، پیام گوگل را مبنی بر manual action دریافت می نمایند و می بایست اختلال را برطرف کرده و به گوگل پاسخ دهند . در ادامه این مقاله به نکات مختلف در مورد پنالتی گوگل می پردازیم و به شما توضیح خوا‌هیم بخشید که چه گونه می توانید وبسایت خویش را از پنالتی گوگل بیرون نمایید . 

 

سئو سایت

 

پنالتی 

گوگل چیست 

 

 

پنالتی 

گوگل چیست؟ یک عدد از منش های خودداری از پنالتی شدن در گوگل رعایت مقررات گوگل هست .الگوریتم های گوگل نباید فعالیت های وب سایت شما را غیر قانونی تشخیص دهند . 

گوگل در واقع وب سایت هایی که از رویکرد های خطا و فریب آمیز به دنبال بهبود درجه خود میباشند را شناسایی کرده و آنان را جریمه می کند، در جایگاه اول است خوبتر میباشد با الگوریتم های ضد اسپم گوگل آشنا شویم، برخی از این الگوریتم ها عبارتند از : 

 

 

الگوریتم 

های گوگل و گوگل پنالتی 

 

 

پنالتی 

گوگل با الگوریتم گوگل پاندا پاندای گوگل مطمئن می شود که محتوای وب سایت شما با قیمت می‌باشد . این الگوریتم صحیح مثل یک پاندای حقیقی وواقعی که ماهی های درشت را تشخیص می دهد . محتوای وب سایت شما را بر پایه تعداد کلمه و واژه و نسبت کلمه به تگ های HTML و همینطور برای کپی نبودن محتوا بررسی می کند . در صورتیکه تارنما شما از این سنجش راز بلند بیرون بیاید مشکلی نخواهید داشت . در غیر این چهره ممکن میباشد با پنالتی شدن روبرو گردید . 

 

پنالتی 

گوگل با الگوریتم گوگل پنگوئن سایت های اسپم و وب سایت هایی که برای تبلیغ سایر تارنما ها ساخت شده اند . بوسیله این الگوریتم شناسایی می شوند . این الگوریتم مسئول پی گیری لینک و پیوند های ورودی و خروجی به یک وبسایت می‌باشد . لینک هایی ناگهانی بیش از حد می تواند شما را با پنالتی شدن در گوگل روبرو کند . 

 

پنالتی 

گوگل با الگوریتم مرغ مگس خوار این الگوریتم ارتباط فی مابین محتوا و لغت ها کلیدی را آنالیز می کند . ساز و فعالیت این الگوریتم به این صورت هست که: اولی واژه اساسی شما را بعنوان کلمه کلیدی دارای اهمیت در لحاظ گرفته و آن گاه تعداد تکرار واژه اصلی در محتوا را می شمارد . این الگوریتم به ازدیاد بیش از حد کلمات با اهمیت در نوشته نیز حساس می باشد . در صورتی که در متنی تعداد کلمه دارای اهمیت ناچیز و یا این که بیش از حد از به کار گیری گردیده باشد . نوشته را اسپم تشخیص می دهد . 

 

 

 

خروج 

از گوگل پنالتی 

 

 

راهکار 

های اصولی برای پرهیز از پنالتی گوگل در بالا گفتیم که برای جلوگیری از پنالتی شدن در گوگل می بایست الگوریتم های گوگل را بشناسیم . 

درحال حاضر ما با اصول کلی کار با الگوریتم های گوگل آشنا شدیم، برای جلوگیری از پنالتی شدن سایت بر شالوده این الگوریتم ها چه بایستی کرد؟