سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داستان یک شوخی بی مزه و تولد الگوریتم فرد گوگل!

تبلیغات بیش تر از حد و پاپ آپ های آزار دهنده
محتوای غیر تخصصی و معدود قیمت
بک پیوند های بی کیفیت
آقای بری شوارتز که خویش یک کارشناس در حوزه موتورهای کاوش میباشد،  سئو سایت  با مدیران یکسری تارنما رابطه برقرار کرده و به حاصل جالبی دست یافته:

«حدود 95 درصد تارنما هایی که ذیل تاثیر الگوریتم شخص منزلت خویش را از دست دادند، به نیکی برای مخاطب با صرفه نشده بودند. محتوای کوتاه و بمباران گردیده از لغت ها کلیدی، پنجره های تبلیغاتی متنوع و زیاد در سایدبار تارنما و پیوند های بی انگیزه و نامرتبط با محتوای ورقه از مهم‌ترین وجه اشتراک این وبسایت ها بودند.»

این طور که پیداست گوگل هر روز بیشتر و بیشتر به محتوای وبسایت ها آلرژی نشان می‌دهد و فاکتورهای متعددی را برای نظارت و سنجش محتوا به عمل می گیرد. پس در صورتی‌که می‌خواهید توپ و میدان بهینه سازی را کالا خویش نمائید، بهتر میباشد دقت به محتوای وب سایت خویش را تعدادی برابر نمایید.

آیا به روز Fred گوگل با سایر الگوریتم ها فرق داراست؟
آپ تو دیت تازه شخص در واقع با الگوریتم هایی که گوگل خویش برای آن‌ها نامی گزینش کرده بود مختلف میباشد. هر چقدر با اعلام کردن اسم های الگوریتم رنک برین و Mobile First Index، به حافظه مورد و مقصود آن الگوریتم میافتیم، با شنیدن اسم شخص نمیتوانیم چیزی از آن برداشت کنیم. این یعنی Fred تا حدودی با الگوریتم های دیگر گوگل گوناگون میباشد.

ولی سوالی که ممکن میباشد ذهنتان را سرگرم نماید این میباشد که پس چه چیزی می توانیم از این آپ تو دیت گوگل به دست آوریم؟ در جواب بایستی بگوییم که فقط هنگامی گوگل هسته الگوریتم های مهم خویش را برای نزاع با وب سایت های بی کیفیت آپدیت رسانی نماید، قادر خواهیم بود اسم Fred را بدین به روز ها نسبت دهیم.

ولی فقط وقتی قادر خواهیم بود اسم شخص را به به روز های پیوسته گوگل ربط دهیم که تغییرات پررنگ و شایان توجه ای در حاصل کاوش تعیین شود و وبسایت های متعددی قربانی این تغییر تحول شوند. اکنون نسبتاًً مجموع به روز های بی اسم و آدرس که برای سنجش کیفیت وب سایت ها در هسته الگوریتم های گوگل رخداد می‌ افتد شخص اسم داراست.

چه تارنما هایی بیشتر زیر تاثیر شخص گوگل قرار می گیرند؟
یکی موضوعاتی جدیدی که با انجام الگوریتم Fred گوگل اهمیت بیشتری پیدا میکند، مشاجره تخصصی بودن محتواست؛ یعنی هرچه وب سایت شما بیشتر بر روی یک زمینه خاص تمرکز نماید و به طور تخصصی محتوای موثر و آموزنده ساخت و ساز نماید، می تواند به نیکی از خطر جریمه شخص در امان بماند. از جمله در‌حالتی که وب سایت شما در حوزه طراحی وب و seo فعالیت می کند، بهتر میباشد مقاله ها و محتوای آموزشی خویش را با محوریت مسئله مهم وبسایت جلو ببرید و با ساخت محتوا به طور عمیق و تخصصی، کل سوال ها یوزرها را جواب دهید.

با این تعریف هایی که از یک وب سایت خوب داشتیم می‌توانید حدس بزنید که چه وبسایت هایی بیشترین ضربه را از سمت شخص گوگل اخذ میکنند. آری صحت دارد! وبسایت هایی که موضوعات متنوع را به طور غیرتخصصی در وبسایت خویش پوشش می‌دهند و صرفا برای جذب بازدیدکننده به ساخت محتوای عام می پردازند، نزد Fred زمان سیاهی را تجربه خواهند کرد.

 

مثلا وب سایت های خبری که محتوای نسخه برداری و کوتاهی دارا‌هستند بیشتر از وبسایت های دیگر در معرض خطر انقراض به وسیله شخص گوگل میباشند. پس به شما سفارش می کنیم به مکان پوشش موضوعات متنوع، عمق کیفیت محتوای تخصصی و محصور خویش را بیشتر فرمایید.