سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه یک موضوع مناسب برای مقاله پیدا کنیم

نکته سوم: محتوای منحصربه‌فرد یا این که یونیک

محتوای شما نباید ترجمه خویش گوگل باشد. یعنی نباید به راحتی یک نوشته ی علمی سئو سایت  رو نسخه برداری نمائید و ترجمه فرمایید و بزارید روی وبسایتتون این یکی‌از روشهایی میباشد که گوگل تشخیص می‌دهد شما اسپم می باشید و ابدا وبسایتتون کیفیت خیر و خوبی ندارد.

درخصوص محتوای یونیک در نوشته‌علمی نویسی در مقاله ها بعدی از کل چهار نوشته‌ی علمی بیشتر توضیح خوا هیم اعطا کرد هم پا ما باشید و به مطالعتون ادامه به این.


نکته چهارم: داشتن کاربر و محتوای دارای ربط

نخستین: بایستی اعتنا فرمائید نوشته‌ی علمی ای که دارید مینوسید استفاده کننده داشته باشد. برای مثال برای کفش اسکیت نوزادان نوشته‌ی‌علمی ننویسید زیرا حقیقتا کسی برای این کاوش نمیکنه.


دوم: نوشته‌علمی ای که دارید مینویسید می بایست با سایتمون دارای ارتباط باشه. مثلا باطن یک سایتی که درخصوص املاک چیز مینویسه به هیچ وجه خوب وجود ندارد در امر برد چیز بنویسیم. دراین‌صورت فعالیت شما خیلی برای بالا اومدن درون گوگل دشوار می‌گردد.

نکته پنجم: قدمت هر نوشته‌ی علمی یعنی چی؟

از نکات دیگه ای که می بایست بهش توجه بکنیم قدمت محتوای و قدمت نوشته‌ی‌علمی میباشد. شما دارید وقت میزارید، هزینه می‌کنید و منابع انسانی رو خرج می کنید یک محتوای خوب بنویسید که قدمت بالایی داشته باشه.
برای مثال نوشته ی علمی ای که در زمینه‌ی فیلترینک تلگرام درج شده باشه نهایتا برای شما 20 روز میتونه بازدید کننده داشته باشد و بعداز 20 روز کسی درباره ی فیلترینگ تلگرام کاوش نمیکنه پس وقتتون رو روی مقالاتی بزارید که حقیقتا قدمت بالایی دارا‌هستند.


نکته ششم: استعمال از lsi در نوشته ی علمی نویسی

نوشته‌علمی که دارید تهیه و تنظیم می کنید به طبع متمرکز باشه توجه فرمائید که میانه مقالتون به گفت و گو های بیهوده نپردازید و تمرکزتون مطلقا روی قضیه باشد.
از نکات مهمی که بایستی رعایت فرمائید استعمال از lsi درون محتوا میباشد. lsi مخفف laten semantic indexing میباشد یک خورده سخته بزارید اینجانب براتون راحتش کنم و یک نمونه براتون بزنم.
برای مثال شما دارید نوشته‌علمی ای راجع به قهوه مینویسید lsi این نوشته‌ی علمی چی میتونه باشه زمانی شما راجع به قهوه مینویسید گوگل چه‌طور متوجه میشه شما درباره ی چی قهوه دارید سخن می کنید؟

از جمله برای قهوه میتونیم نمونه بزنیم توی lsi میشه استکان میشه شکر میشه قند چیزهایی که مدام کنار قهوه استعمال میشه و گوگل متوجه میشه شما دارید در زمینه ی نوشیدن قهوه کلام می کنید.

بیشتر بدونید: کلمه و واژه کلیدی چه می‌باشد؟ارزیابی اهمیت کلمه و واژه کلیدی و تاثیر آن بر بهینه سازی


یااینکه در‌حالتی که قرار باشه در زمینه ی تولیدش سخن کنیم می‌آید کنارش واژه مزرعه رو بیاورید یااینکه در موردش واژه و کلمه ایجاد را بیاورید اینها lsi می باشند که در خصوص قهوه به کارگیری میشن پس قطعا بایستی توی مقالمون از lsi به کارگیری کنیم.

فیض گیری
تا اینجا نوشته‌علمی عملکرد کردیم بهتون کلیه نکاتی که برای تایپ کردن یک نوشته‌ی‌علمی نیاز میباشد که بدونید درین نوشته‌علمی بگیم. خیلی مختصر و اثر گذار.

 

در 3 نوشته‌علمی بعدی باهم خاطر می گیریم که برای آوردن یک نوشته‌ی‌علمی به ورقه نخستین گوگل بایستی به مواقعی مانند titel و description ، محتوا سازی فنی و پیوند سازی نیز اعتنا ویژه ای داشته باشیم. با ایلیاسیستم یار باشید.