سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرم افزار Backlink Tool

 

فراگیری بهینه سازی ماهر اپلیکیشن  Backlink Tool

 

اپلیکیشن اندرویدی Backlink Tool برای در دست گرفتن تعداد بکلینک های یک وبسایت میباشد سئو سایت  بکلینک ها در واقع پیوند هایی میباشد که بقیه تارنما ها به تارنما شما می‌دهند و نماد اعتبار تارنما شماست . شما می‌توانید وب سایت خویش را به تارنما های متعدد داخلی و فرنگی معرفی نمائید و برای وب سایت خویش بکلینک ساخت و ساز فرمائید. اما یک وب سایت دارای اعتبار بصورت طبیعی بایستی یکسری بکلینک در وبسایت های دیگر داشته باشد.

 

البته در صورتیکه وب سایت شما فاقد این بکلینک های طبیعی میباشد . می توانید خودتان استارت به معرفی وب سایت خویش در سایتهای درست شده برای اینکار نمایید.

 

بکلینک ها برای بهینه سازی و seo وبسایت شما بسیار اصلی میباشد. بدین ترتیب شما بایستی بتوانید تعداد تارنما هایی که بکلینک های شمارا تائید کرده اند و یا این که وب سایت هایی که به شما لینک و پیوند داده اند را بشناسید.

 

برای اینکار نیاز به اپلیکیشن دارید اپلیکیشن اندرویدی بهینه سازی Backlink Tool پباده سازی شده‌است تا تعداد بکلینک های که به هر سایتی که url آن را به اپلیکیشن می دهید به شما نشان دهد . کمپانی تولید کننده LXRMarketplace داعیه می نماید که آمار های وب سایت صد درصد قابل اعتماد میباشد.