سفارش تبلیغ
صبا ویژن

seo کلاه سیاه - مقالهها چرخشی

5. مقاله‌ها چرخشی

seo کلاه سیاه - مقاله‌ها چرخشی

 

اشخاص برای اینکه از انتشار محتوا خودداری نمایند مقاله ها چرخشی سئو سایت یا این که اتوماسیون محتوا را به وجود آوردند. این فعالیت هنگامی به درد می خورد که کسی متنی را اخذ کرده و آن را به اندازه کافی تغییر تحول دهد و برخی از کلمه ها را تعدیل نماید.

 

در‌حالتی که تا جایی که میتوانید از هم‌خانواده‌ها برای کلمه ها به کارگیری نمائید تا نوشته‌علمی گوناگون باشد گشوده هم نوشته‌ی‌علمی شما تکثیری و اسکن شده‌است. این منجر می شود استفاده کننده تجربه نیکی کسب نکند.

 

این شاید برای جمله ها کوتاه به درد بخور باشد. جملاتی همانند “اسپرت به خارج رفت” نمونه خیر میباشد. ممکن میباشد این گزاره را بتوان به طور “راور از منزل بیرن زد” نوشت. این یک گزاره تازه دیگر میباشد که به عبارتی پیغام را میرساند. اکثر زمان ها مقاله‌ها چرخشی معدود‌کیفیت برای هرکسی که آنان‌را می خواند خیلی آلوده و درهم ریخته‌اند.

 

بعضا از برنامه‌های توسعه یافته چرخش محتوا می توانند مقاله‌ها خلاقانه و سهل و آسان را به‌سرعت تولید نمایند. این فعالیت کسانی را تشویق مینماید که مقاله‌ها ریسه‌ای را به دور بیاندازند. این مقاله‌ها کلیه دارنده یک پیوند به یک فروشنده، اینترنت‌تارنما یا این که یک مال میباشند. آن گاه این طور به لحاظ می رسد که اشخاص متعددی در اینترنت درمورد شگفتی محصولی حرف میکنند. موتورهای کاوش میدانند که‌این صحیح وجود ندارد. آپ تو دیت‌های دائمی در الگوریتم‌ گوگل این مدل حقه‌ها را پیدا می‌نمایند. پولتان را نگهداری نمایید و در محتوای کیفیت خوب سرمایه‌گذاری نمایید. اتوماسیون محتوا دیگر مرده میباشد!

 

6. نهفته‌کاری

فرض نمایید که شایسته ترین فیض را در جستجوی گوگل یافته‌اید و سپس روی پیوند کلیک فرمایید، سایتی را مشاهده می کنید که چیزی جز به عبارتی اینترنت‌وبسایت وعده داده گردیده وجود ندارد.

 

این دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که به هنگام لیست کردن تصادفی یک تارنما مخفی گردیده واقعه میفتد. اشخاص خودشان را در اینترنت در مکان‌های بدور از انتظار پیدا می کنند.

 

یک وبسایت مخفی گردیده دو تیم مختلف از داده ها را نشان می دهد. یک ورقه‌ای که به موتور کاوش می‌رود درحالیکه دیگر صفحه ها به سمت استفاده کننده وب سایت می روند. نهفته‌کاری یا این که به عبارتی پنهان‌سازی درواقع فریب دادن لغت ها کوتاه موتورهای جست جویی میباشد که درمورد محتوای داخل یک وبسایت فریبکاری میکنند. به کار گیری از این استراتژی در موتور کاوش منجر میگردد که کاربرانی که از سایتتان بازدید مینمایند ناراضی باشند.

 

7. کلیک بیت‌های تقلبی

seo کلاه سیاه - کلیک بیت‌های تقلبی

 

کلیک بیت یک نحوه دیگر میباشد که یوزرها اینترنتی را مبتلا سوء تفاهم می‌نماید. فرض نمایید که شما یک تیتر خیلی جالب در باب دونالد ترامپ خوانده‌اید، بعد از آن زمانیکه روی آن کلیک می کنید به نوشته‌علمی‌ای بر می‌خورید که درخصوص آدامس مندرج میباشد.

 

شاید شما بعداز دوران‌ها آمده‌اید که نوشته‌ی علمی‌ای بخوانید و در انتظار دیدن نوشته‌علمی‌ای از دونالد ترامپ بودید، البته حتی از مدیر جمهور ایالات متحده در آن نامی برده نشده میباشد. این نوشته‌علمی کلیک بیت می باشد. این معمولا سبب ساز میگردد که خواننده عصبی شود و سایتتان را تخت گاز سوراخ نماید و هیچگاه برنگردد. خبرهای تقلبی و دروغی هم یک رویه مطمئن برای خشمگین کردن گوگل، فیسبوک، یوتیوب و یا این که هرمورد ازبازیکنان بزرگند.

 

8. ایده ها هرزنامه

وب لاگ‌ها، ویدیوها و بیش تر این چیزها اظهار لحاظ را وقف عام مردم در سراسر اینترنت آزاد نهاده‌اند.

 

نظرها اکثر وقت ها دارنده محتوایی درگیر‌کننده و مفیدند، لذا موتورهای کاوش بایستی آنان را آنالیز نمایند. این منجر می شود که متخصصان مارموز seo بخواهند در نظرها یا این که لغت ها کلیدی تبلیغ نمایند. دارندگان اینترنت‌وب سایت می بایست حواسشان به ناحیههای نظرها و ساخت امنیت در آنان باشد. در غیر اینصورت بخش‌های ایده ها با تبلیغاتی مالامال میگردد که مرتبط با محصول ها نامرتبط‌اند.

 

بعضا از ایده ها از هرزنامه‌ها خیلی بی‌مضمون‌‌اند. دیگر تبلیغ‌ها نیز مرتبط با محصولاتی تصادفی‌اند که هیچ ربطی به تارنما ندارند.

 

در‌حالتی که شما دارنده لینک و پیوند‌های هرز غیرواقعی در نظراتتان باشید به احتمال زیاد در خطر جریمه شدن قرار خواهید گرفت. زمانتان را به تولید لینک و پیوند‌هایی اختصاص دهید که باکیفیت‌اند.

 

9. اسپم کانال رسانه اجتماعی

seo کلاه سیاه - اسپم کانال رسانه اجتماعی

 

همانند اسپم نظرها اسپم کانال‌یابی اجتماعی نیز یک نحوه کلاه سیاه میباشد. زمانیکه شما تمایل به استعمال از کانال‌ها به خواسته تبلیغات می گیرید بهتر میباشد که از اسپم یا این که به عبارتی هرزنامه‌ها دوری کنید. شایسته ترین تبلیغ‌ها از مجراهای مطلوب برای تبلیغات استعمال میکنند. تبلیغات عالی جایی که نباید تولید مزاحمت نمی کنند.

 

اسپم به معنای نشان دادن بارها و بارها تبلیغ‌هایتان میباشد. اسپم دوست دارااست که خوانند‌گان را آزار دهد. این سبب نمیشود که آنها به اینترنت‌وبسایت یا این که متاع شما جلب شوند.

 

10. تغییر دادن صفحه ها

یک طرز سریع دیگر برای اخذ جریمه گوگل تغییر دادن برگه هست. این نحوه برای تغییر دادن ورقه برگه‌ای می‌سازد که در گوگل برای یک عبارت کاوش گردیده دارنده رنک خیر و خوبی میباشد. آن ها کاغذ را با محتوایی که به عبارت کاوش گردیده ربط ندارد عوض می کنند. این تمام محتواهای نیکی که گوگل برای داشتن رنک خوب استعمال می‌کرده را از فی مابین می برد. این فعالیت محتوا را با یک محتوای نو جایگزین میکند. محتوای نو هم به آن خیر و خوبی‌ها وجود ندارد. همینطور احتمال یه خرده است که استفاده کننده روی پیوند کلیک نماید.

 

11. سرقت دامنه

seo کلاه سیاه - سرقت دامنه

 

هرکسی گهگاهی مبتلا اشکالات تایپی میگردد. به کارگیری از خطاها تایپی برای هدایت کردن یوزرها به یک وبسایت دیگر خبیثانه میباشد. فرض فرمایید که قرار میباشد به وب سایت yahoo.com بروید البته تصادفا yahooo.com را تایپ می کنید. این یک خطا خیلی بی آلایش میباشد، البته اشخاص بدجنس می توانند عمدا یک دامنه با یک o بیش تر پایان آن خریده باشند.

 

خوشبختانه دارندگان حقیقی yahoo.com دامنه yahooo را نیز خریده‌اند، لذا به جای دیگری هدایت نمی‌گردید. سارقان دامنه این مشکلات را پیش از اینکه دارندگان دامنه متوجه شوند پیدا می‌نمایند.

 

بیش تر کسانی که دارنده اینترنت‌سایتند تمام دامنه‌هایی که دارنده هجی خطا اسم سایتشان میباشد را نخریده‌اند. اشخاص بدجنس نیز ممکن میباشد چنین اسم‌های اشتباهی را بخرند. این دامنه‌ها بعد ها به خواسته گمراه کردن اشخاص به خرید از آن ها باعث میشود تا پسوردهایشان را سرقت نمایند، ویروسی را بخش نمایند و یا این که هدف ها دیگری را پیش بگیرند.

 

یک فرد در بهینه سازی ممکن میباشد اسم نادرست هجی گردیده دامنه‌ای را آزمون نماید تا به وبسایت آنان هدایت شود. این سبب میشود که تارنما بازدیدکنندگان بیشتری اخذ نماید. در عین حالا برخی از اشخاص نیز حیران میگردند و از دستشان خشمگین میشوند، این بازدیدکنندگان آن بازدیدکنندگان آیتم انگیزه شما نیستند.

 

این یکی خبیثانه‌ترین نحوه‌هایی میباشد که درین نوشته ی علمی آورده شده‌است. موتورهای کاوش دوست ندارند که چنین رفتاری را ببینند. در سود ممکن میباشد هرکسی که بخواهد چنین کاری را بکند از فهرست حذف نماید.

 

12. تبادل لینک و پیوند

seo کلاه سیاه - تبادل پیوند

 

تبادل لینک و پیوند ممکن میباشد یک ایده عالی برای تولید پیوند باشد. فرض فرمایید که دو دارای وبسایت با هم توافق نمایند که هر کدامشان در سایتشان پیوند وبسایت دیگری را بدهد. دارندگان وب سایت در‌پی تولید لینک و پیوند‌هایی به هر سایتی‌اند که پیش از این وجود نداشته. این یک تبادل بی آلایش لینک و پیوند میباشد. زمانیکه این عمل به صدق انجام پذیرد اکثر زمان ها لیست بالابلندی از پیوند‌ها فیض میشود. شاید این خیلی صمیمی به حیث رسد ولی به کسانی که از تارنما‌ها دیدن می نمایند کمکی نمی‌نماید. لیست بلندبالای لینک و پیوند‌ها اکثر اوقات به دیگر محتوای اینترنت‌وب سایت دارای ربط نیستند. به علاوه آراسته کردن لیستی از پیوند‌ها فعالیت بی آلایش‌ای وجود ندارد. اینجانب معمولا این آیتم را در کمپانی‌هایی مشاهده میکنم که نتیجه ها تضمین گردیده‌ای را در بهینه سازی توصیه میدهد.

 

13. پیوند‌های فعال کلاه سپید نیستند

موتورهای کاوش نسبت به دارندگان اینترنت‌سایتی که لینک و پیوند‌ها را داد و ستد می نمایند خشمشان را نشان میدهند. این دربرگیرنده پست‌های مهمان مبلغی نیز می گردد. این معمولا قالبی از تبلیغات میباشد. پیوند‌های مبلغی موجب تولید تعصب می شوند و به سفارش ما به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند. همینطور موجب گمراهی خواننده گان می گردند.

 

در‌حالتی که موتورهای کاوش قابلیت و امکان داد و ستد لینک و پیوند‌ها را بدهند جای این که کیفیت غالب شود پول پیروز می‌گردد.

 

14. کانال‌های وب لاگ‌های سری

زمانیکه اشخاص در باب اینکه لینک و پیوند‌ها در وب سایت چه‌گونه به رنکینگ یاری می‌نمایند می‌شنوند بدین اندیشه می افتند که پیوند‌های پشتوانه بیشتری صحیح نمایند. روشی که در آن اشخاص پیوند‌های بیشتری میسازند ساخت یک کانال از وب سایت‌های وبلاگ میباشد. دارای سایتی که با یک‌سری وبسایت عمل میکند می تواند لینکی به وب سایت مبلغی‌شان بزند. این نحوه همانند خرید لینک و پیوند میباشد با اینکه هیچ مبلغی منجر نشده خریدار عوض شود. ریسک کردن این آیتم برای PBN نمی‌ارزد، این یک طریق کلاه سپید وجود ندارد.

 

15. هکینگ

بهینه سازی کلاه سیاه - هکینگ

 

هک یک مساله شایع در اینترنت میباشد. صفحه ها هک گردیده به مال شما لینک و پیوند میزنند. پیوند به دیگر تولیدات ممکن میباشد به صورت موقت مبتلا بهبود رنکینگ شود. این بهبود تا زمانیکه الگوریتم‌های گوگل جلوی آن را بگیرند دوام دارا‌هستند. یک وبسایت هک گردیده یک راه و روش سریع میباشد که بوسیله گوگل در بلک لیست قرار بگیرید. یک ورقه اکران وسیع قرمز رنگ نیز به جای وب سایت یار با هشداری در باب ورود به وب سایت ظواهر می‌گردد. تزکیه یک تارنما هک گردیده پاره ای خسته کننده و اکثر زمان ها پیچیده میباشد. طولانی تر فروش‌ها و بازدیدکنندگان وب سایت در حین این روند گم میشوند.

 

یک تارنما هک گردیده یک نحوه مطمئن برای تخریب اینترنت‌وبسایت شما و اینترنت‌تارنما یک نفر دیگر میباشد. در هک کردن دیگر وب سایت‌ها شراکتی نداشته باشید و مواظب باشید که سایتتان را در مقابل هکرها نگهداری نمائید.

 

16. ریدایرکت‌های یواشکی

seo کلاه سیاه - ریدایرکت‌های یواشکی

 

یک ریدایرکت (هدایت) یعنی هدایت کردن یک نفر به یک url ای به غیر از آن url ای میباشد که کلیک کردند. seo کلاه سیاه از ریدایرکت‌ها جداگانه از هدفی که دارا هستند استعمال میکنند. همانند پنهان‌سازی، این طریق نیز مشتمل بر ریدایرکت کردن یک خزنده موتور کاوش به یک برگه و دیگر یوزرها به صفحه ها دیگر میباشد. یک نمونه دیگر ریدایرکت کردن یک پیج بسیار دارای اعتبار با پیوند‌های پشتیبانی به یک برگه نا مربوط دیگر میباشد تا صرفا حالت و جایگاهش در نتیجه ها کاوش بهتر شود. A 301 redirect طولانی تر اعتبار را از یک کاغذ به کاغذ دیگر انتقال می دهد. به‌این مفهوم که هر کس طرز بهینه سازی کلاه سیاه را آزمون می نماید می تواند به تنهایی از ریدایرکت‌ها با انگیزه بازنویسی نتیجه ها کاوش به کار گیری نماید.

 

17. سوء استعمال از داده‌های ساختاردهی گردیده/ ریچ اسنیپت‌ها

داده‌های ساختاردهی گردیده را به اسم ریچ اسنیپت‌ها هم نیز می شناسند و به شما قابلیت تغییر تحول جور اکران محتوایتان در صفحه های نتیجه ها موتور کاوش را می دهد و سبب ساز میشود که محتوای شما با محتوای رقبایتان تمایز داشته و در صفحه های اینترنت میزان دارایی بیشتری را در اختیارتان قرار میدهد. شما می توانید داده‌های ساختاردهی گردیده را به کاغذ‌ای که یک پادکست، فرمان پخت، کتاب و دیگر سرویس ها و تولیدها را نشان می دهد بیافزایید. Schema Markup یکی‌از مشهوترین گونه های داده‌های ساختاردهی شده‌است. بهینه سازی کلاه سیاه مشتمل بر داده ها نادقیقی در داده‌های ساختاردهی شده‌است تا موتورهای کاوش و یوزرها را گول بزند. مثلا، هر که seo کلاه سیاه را آزمون مینماید ممکن میباشد از یک وب سایت بررسی تقلبی به خودش 5 ستاره بدهد و داده‌های ساختاردهی گردیده را بیفزاید و لذا در صفحه ها نتیجه ها کاوش ظواهر شود. این شیوه بسیار پرخطر میباشد به دلیل آنکه موتورهای جستجویی همچون گوگل یوزرها را تشویق به ریپورت کردن اینترنت‌تارنما‌هایی می کند که از داده‌های ساختاردهی گردیده سوء استعمال کرده‌اند.