سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیوند از وب سایت Reddit

 

12 . 

پیوند از وب سایت Reddit قرار دادن لینک و پیوند اینترنت تارنما در Reddit جدا از دیگر شبکه‌های اجتماعیست، چرا که یوزرها آن خیلی بی رحمانه با این مورد بازخورد می کنند . اما در شرای موفق به این عمل شدید، بک پیوند با‌ ارزشی برای تارنما خویش ایجاد کرده اید . 

سئو سایت

13 . 

بک پیوند از اینترنت سایت Linkedin یک عدد دیگر از روش‌های معمولی و کمتر اعتنا شده، بک لینک از اینترنت سایت Linkedin است . در صورتی‌که هنوز مبادرت به این فعالیت نکرده اید، خیلی ساده ورقه کمپانی برای تارنما خویش ایجاد کرده و به وبسایت خود لینک و پیوند دهید . 

 

14 . 

دیرکتوری های مرتبط لینک و پیوند اینترنت تارنما خویش را در هر دیرکتوری بی‌ارزشی قرار ندهید . در عوض به دنبال دیرکتوری های مرتبطی باشید که اسپم هم نباشند . 

 

15 . 

بک پیوند از دیرکتوری های محلی دیرکتوری هایی که به لیست کردن کسب و کارها بر پایه محلشان می پردازند هم سوژه های خوبی برای لینک سازی به شمار می روند . از پاراگراف سایت های پارسی در ایران می‌توان به سایت کتاب نخستین اشاره کرد . 

 

16 . 

بک لینک و پیوند از دیرکتوری های قالب ها در حالتی که در گروه خویش فردی را دارید که توانمند به ایجاد قالب است (وردپرس، جوملا، دروپال، …) یک قالب ساخته و آن را در دیرکتوری قالب ها یار پیوند وب سایت خویش منتشر فرمایید . 

 

17 . 

بک لینک از ایبوک ها یک ایبوک در مورد کاری خود ساخته و لینک و پیوند سایت خویش را در آن قرار دهید . تالیف ایبوک می‌تواند مقطع زیادی ببرد، به این ترتیب می‌توانید از فردی برای این عمل به کارگیری کرده تا در این عمل به شما یاری کند . 

 

18 . 

بک پیوند از اینترنت سایت‌های خبری محلی یکی از استراتژی های ساخت بک لینک و پیوند این می‌باشد که بر روی وب سایت‌های محلی و دارای ارتباط با شهر یا این که محله خویش متمرکز شده و نسبت به پیوند سازی در آن‌ها مبادرت فرمائید . 

 

19 . 

بک پیوند از پست مهمان وبلاگی دارای ربط با تارنما خویش یافته و از آنها بخواهید که مطلب شما را به هم پا یک لینک و به صورت پست میهمان در تارنما خویش منتشر کنند . این یک عدد از سابق ترین روش‌های بک لینک و پیوند سازی به شمار می رود . 

 

20 . 

پیوند سازی به واسطه امداد به سایت‌ها به دنبال لینک های نامعتبر در یک سایت گشته و یا مشکلاتی را در آن بیابید . آنگاه می‌توانید با دادن گزارش رفع خلل ها وب سایت به وبمستر، از وی بخواهید که در عوض پیوند تارنما شما را در وبسایت خود قرار دهد .