سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحقیق جهت یافتن اولیه کلمات کلیدی مناسب برای سئو

 

در او‌لین مرحله بایستی لیستی از کلمه ها کلیدی که مشتری و یا این که خویش در لحاظ داریم را آماده کنیم. درین فاز سئو سایت در هم اکنون بدست آوردن head term های نخستین برای اعمال پروژه بهینه سازی می‌باشیم.  برای تعیین این لغت ها کلیدی اول، موارد ذیل را مطلقا مد حیث میگیریم:

 

درخواست توصیه لغات کلیدی از مشتری شما

از مشتری خویش بخواهید که لیستی را به شما بدهد که فکرمیکند در حوزه عمل وی برای مشتریانش اساسی است. برای این فعالیت می‌توانید یک گرد هم آیی گروهی با مجموعه خویش و همین طور اعضای مجموعه مشتری خویش داشته باشید.

 

یافتن واژه و کلمه کلیدی مبتنی بر پولساز بودن آن برای تجارت شما

به طبع در حیث داشته باشید که چه کلماتی برای شما پولساز خیس میباشد از جمله کلماتی مانند ارزش ، خرید ، فروش و بقیه عبارات شبیه، فروش را برای شما همدم خواهند داشت. در واقع لیست لغات کلیدی ای را بنویسید که منجر پول دادن به شما می‌گردد.

 

کشف کردن لغت ها کلیدی با ساخت و ساز عبارات کلیدی وقتگیر خیس برای بهینه سازی

در فاز تحقیق برای عبارات کلیدی ، همت نمائید که از لغت ها کلیدی وقتگیر یا این که به عبارتی Long Tail Keywords به کار گیری فرمائید. لغت ها کلیدی وقتگیر خیس غرض مند خیس بوده و مشتریان کیفیت خوب تری برای شما به ارمغان خواهند آورد. از طرف دیگر جاری ساختن seo بر روی کلمه ها کلیدی وقت گیر خیس، ریلکس خیس میباشد.

 

عموما لغات کلیدی وقتگیر یا این که به عبارتی Long Tail Keywords به سه قسمت رمز، بدنه و دم، تقسیم می‌شوند. این کلمه ها عموما بیشتر از 3 یا این که 4 کلمه و واژه میباشند.

 

نکته حائض اهمیت درباره‌ی کلمه ها کلیدی وقت گیر این است که دارنده نرخ تبدیل بسیار بالا هستند. عموما قسمت راز، مشمول کلمه ها کلیدی اساس ما برای seo می باشند که عموما به طور تک کلمه و واژه ای میباشند. در واقع برای به چنگ آوردن بالاترین نرخ تبدیل، بیشترین تمرکز ما بایستی بر روی دو نصیب دیگر یعنی بدنه و دم باشد.

 

در لحاظ داشته باشید که لغت ها کلیدی زمان بر، پتانسیل بسیار بالایی در درجه به چنگ آوردن وب سایت شما در گوگل خواهند داشت. می اقتدار اذعان داشت که برای ریلکس خیس و خوب مرتبه به چنگ آوردن در گوگل، خوب میباشد بر روی عبارات کلیدی تخصصی خیس و در واقع زمان بر خیس شغل نمائید.