سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهینه سازی محتوای سایت | آموزش تولید محتوای بهینه

 

آیا میخواهید بدانید که چه گونه بایست به سئو محتوای تارنما بپردازید؟ سئو سایت  آیا اولی توشه میباشد که درپی یادگیری این زمینه می‌باشید؟

 

سئو محتوا الزاما سخت وجود ندارد. در واقعیت ساخت محتوای باصرفه یک کدام از قسمت های راحت بهینه سازی برای یادگیری میباشد. با این درحال حاضر بایستی یک پروسه آموزشی قابل قبولی را برای این عمل طی کرده و از مهم‌ترین راهبرد ها پیروی نمائید.

 

درین مقاله به یادگرفتن seo محتوای وبسایت پرداخته ایم. با این درحال حاضر بایست بدانید که چرا برخی از مسائل در سئو کاغذ در رابطه بوده و اینکه به چه شکل به پیاده سازی آن ها در محتوای تارنما بپردازید.

 

محتوا یکی‌از مهم ترین فاکتورهای درجه بندی در گوگل میباشد

محتوا از قدیم یکی کارکشته ترین سیگنال های سکو بندی تارنما ها بوده میباشد. با این درحال حاضر هنوز اکثری ار بازاریابان آنلاین در‌این حوزه‌ ضعف های بزرگی دارا هستند. روزهایی که شما می توانستید صرفا با ساخت محتوایی با ارتفاع 300 کاراکتر، به مرتبه های بالای گوگل دست یابید قبل میباشد.

 

صرفا با محتوایی می شود به بالای حاصل کاوش رسید که دارنده کیفیت فوق العاده ای باشد. در هنگام نشر هر محتوایی بایستی توانمند به جواب دادن به سوال ذیل باشید:

 

چرا مبادرت به تکثیر این محتوا میکنید؟

 

غرض از ساخت‌و‌ساز محتوا اصلی میباشد. صرفا به خیال و خاطر بروز رسانی وبسایت نبایست مبادرت به ایجاد محتوا فرمائید. معمولا یک محتوا با یکی هدف ها ذیل می‌تواند ایجاد خواهد شد:

 

کسب درجه در حاصل کاوش

کسب بک لینک و پیوند

فراگیری یوزرها وبسایت

ارتقاء شرکت کردن در شبکه های عمومی

تولید مشتری برای وبسایت

همواره یکسری گزینش برای فرمت محتوا قادر است وجود داشته باشد. با این درحال حاضر باید به طبع از انگیزه ساخت‌و‌ساز یک محتوا مطلع باشید و اهمیت این موضوع را ادراک نمائید.

 

این مورد مانند ردیف فقرات یک محتوای غالب است. همینطور جواب ظریف به‌این سوال می‌تواند شما‌را از دام های تحت به دور نماید:

 

رییس شما به طور روزمره انتظار مشاهده یک پست تازه را در وب لاگ وب سایت داراست.

کسی به شما گفته میباشد که محتوای بیشتر به معنای کوشش بهتر میباشد.

خیل‌عظیم محتوای نو به کسب سکو فراتر تارنما امداد می نماید.

در‌صورتی‌که با یکی عوارض بالا مبادرت به ساخت محتوا میکنید، مطمئنا یک جای کار مشکل‌دارد و بهتر میباشد که استراتژی ساخت محتوای وبسایت را مجددا آنالیز فرمائید.

 

با فرض اینکه شما از اهمیت محتوا تحت عنوان یک کدام از اجزای مهم بهینه سازی وبسایت آگاهید، شمارا به دنبال با 16 نصیب ضروری آشنا میکنیم که همه سبب ساز به تولید یک محتوای باصرفه گردیده میگردند.

 

16 نصیب ضروری برای بهینه سازی و seo محتوای ورقه

زمانی سخن از تولید یک ورقه با محتوای با صرفه می‌گردد، محاسبه لیستی از مورد ها خویش را نشان خواهند اعطا کرد که پیرو مقاله به توضیح هرکدام خوا هیم پرداخت.

 

1. گزینش واژه و کلمه کلیدی

جستجوی کلمه ها کلیدی مدام بایست اولی گام در تایپ کردن باشد. همگام کردن محتوا با عبارات کلیدی آن بسیار اساسی میباشد.

 

شما بایست بدانید که آیا در حالا تولید یک محتوای جامع با پشتیبانی از یک سری واژه و کلمه کلیدی اساسی بوده یااینکه هدفتان ساخت‌و‌ساز محتوایی با غرض پشتیبانی از محتوای مهم (به همپا لینک و پیوند داخلی به محتوای مهم) میباشد. در هر قوانینی، تعیین عبارات کلیدی از نوع متفاوتی میباشد.

 

با به کار گیری از ابزارهایی مانند پیشنهادات گوگل و همچنین Lsigraph لغت ها کلیدی که حول زمینه محتوای سایتتان کاوش می‌شود را معین فرمائید. کورکورانه آغاز به ایجاد محتوا نکنید و در قبال طرحی برای ساخت‌و‌ساز محتوا حول کلمه ها کلیدی رقم خورده تنظیم فرمائید. این عمل موجب پیروزی شما از به عبارتی نخست می‌گردد.

 

لغات کلیدی شالوده و پایه یک محتوا محسوب گردیده و گزینش آن ها بر روی بقیه فاکتورهای بهینه سازی تاثیر گذار میباشد. در‌حالتی که از به عبارتی در آغاز بر روی عبارات کلیدی مشخصی هدفگذاری نکنید، در رقابت های سنگین در گیر باخت خواهید شد.

 

هنگامی برای انجام این فعالیت صرف کرده و اعتنا نمائید که چه کلمه ها کلیدی می‌توانند سوژه محتوای پشتوانه باشند. درصورتی که محتوای تولیدی از نوع حمایت کننده باشد، عمل بر روی آن سهل وآسان خیس بوده و تعیین لغات کلیدی با سهولت بیشتری انجام می‌شود. به دلیل آن که محتوای مهم در سایت وجود داشته و فقط بایستی محتوایی مربوط به آن ساخت و ساز نمائید.

 

بیشتر بخوانید:  چه‌طور کلمه ها کلیدی را پیدا کنیم

 

2. یو آر ال SEF (گزینه پسند موتورهای کاوش)

آقای مت کاتس از مجموعه گوگل در سال 2008 اشاره کرده بود که استعمال از 3 تا 5 واژه و کلمه برای یو آر ال باصرفه ترین وضعیت ممکن هست. در حالتی که ارتفاع یو آر ال بیشتراز این باشد، از وزن آن کاسته گردد و در فیض گوگل اعتبار کمتری به مهم ترین کلمه ها آن خواهد اعطا کرد.

 

دیدنی میباشد که بدانید یو آر ال های SEF، علاوه بر دارای منفعت بودن برای موتورهای کاوش، از نظر یوزرها نیز بهتر آنالیز میشوند. دو یو آر ال پایین را که مرتبط با مطلبی در رابطه راهنمای هجرت به تهران میباشد را در حیث بگیرید:

 

شما بر روی کدام یک کلیک خواهید کرد؟ اکثر زمان ها اشخاص بر روی یو آر ال اولیه کلیک می نمایند. ولی چرا؟

 

استدلال این فرمان بسیار بی آلایش میباشد. یو آر ال نخستین از نگاه مخاطب رابطه بیشتری با محتوای ورقه متبوع وی می‌تواند داشته باشد.

 

اولی ضابطه ساختاربندی یو آر ال اینست که مدام از ساختار های پیچیده و منحرف کننده خودداری کنید. یو آر ال با صرفه خیس دارنده ارتفاع کمتری بوده و کلمه ها کلیدی به صورت با صرفه در آن گزینه به کارگیری قرار میگیرند. تحقیق صورت گرفته به وسیله تارنما Backlinko نشان میدهد که یو آر ال های کوتاه خیس، احتمال کسب مرتبه بهتری دارا‌هستند.

 

جان مولر در یک گرد‌همایی اینترنتی در سال 2016 گفت که در صورتی‌که گوگل با دو محتوای تماما شبیه مواجه خواهد شد، محتوایی با پیوند کوتاهتر را برای اکران در حاصل کاوش تعیین می نماید.

 

از وجود عبارات کلیدی در یو آر ال وب سایت نیز اطمینان نتیجه ها نمائید. براین اساس با دقت به نمونه بالا واژه کلیدی مهم متن \"راهنمای مهاجرت به تهران\" می‌باشد و از این پس آن را به‌این صورت در یو آر ال استعمال می‌کنیم:

 

 

یو آر ال تحت دارنده لغات کلیدی ماست، البته ارتفاع آن با صرفه وجود ندارد:

 

 

3. تیتر برگه باصرفه

تیتر برگه یکی‌از مهم ترین قسمت های seo داخلی آن بوده و تایپ کردن با صرفه آن بسیار بی آلایش میباشد.

 

شایسته ترین استارت برای تایپ کردن تیتر برگه با صرفه گردیده، به کارگیری از لغات کلیدیتان در آن میباشد. واژه کلیدی \"راهنمای هجرت به تهران\" را به حافظه میاورید؟ درین نصیب نیز با همین نمونه پیش می‌رویم.

 

شما بایستی از لغت ها کلیدی اساسی وب سایت در آستانه تیتر شیت اطمینان نتیجه ها کرده و ارتفاع کلی آن را حداکثر 60 کاراکتر در حیث بگیرید. محدودیت گوگل برای اکران تیتر برگه حدودا 600 پیکسل است و این مقدار متساوی نسبتاً 60 کاراکتر میباشد. شما میتوانید با استعمال از ابزار Moz title tag اکران تیتر برگه در نتیجه ها کاوش را ملاحظه کنید.