سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو کلاه سفید چیست و 7 تکنیک سئوکلاه سفید

 

بارها در رابطه بهینه سازی کلاه سپید (White Hat سئو) شنیده اید،  سئو سایت   به صورت خلاصه اشکال نحوه ها و تکنیک های بهینه سازی وبسایت و seo وبسایت را گویند که براساس اصول و قانون ها موتور کاوش گوگل انجام می گردد. در صورتیکه با مفاهیم سئو تارنما آشنا نیستید، نوشته‌ی علمی بهینه سازی چه است را بخوانید، درین نوشته‌ی‌علمی به محاسبه ظریف این موضوعات خوا‌هیم پرداخت :

 

بهینه سازی کلاه سپید چه است؟

چرا تکنیک های کلاه سپید اساسی می باشند؟

7 تکنیک seo کلاه سپید برای ارتقاء بازدید سایتتان چه می باشد؟

بهینه سازی کلاه سپید چه است؟

بهینه سازی کلاه سپید به گروه ای تکنیک ها و عملکردهای کارشناس seo و مدیران وب سایت گفته می‌گردد که برای بهبود نتیجه ها موتورجستجوی گوگل انجام میگردد که در راستای نگهداری یکپارچگی وب سایت شما و حالت و ضوابط موتورهای کاوش میباشد. محدوده این تاکتیک ها بوسیله گوگل تعریف‌و‌تمجید میشود.

 

تاکتیک seo کلاه سپید چه چیزی است و چرا تکنیک های سئوکلاه سپید اصلی میباشد؟

اصول تاکتیک های seo کلاه سپید در کل به سه نصیب می اقتدار تقسیم کرد، که عبارتند از :

 

ارائه محتوای باکیفیت

استعمال از متا تگ های اثر گذار در وبسایت و گزینش کلمه ها کلیدی کارکشته بعبارتی بهینه سازی داخلی

seo ساختاری وب سایت (تیم بزرگی از تکنیک های فنی seo وبسایت)

صدها میلیون نفر در روز، از موتور جستجوی گوگل به کار گیری می نمایند و گوگل یک کدام از مهم‌ترین منابع کشف مشتریان نو برای یک کسب و فعالیت در فضای وب میباشد. اهمیت ویژه تکنیک های کلاه سپید در قبال بهینه سازی کلاه سیاه ، پایداری و ماندگاری تارنما در قبال آپ تو دیت الگوریتم های گوگل میباشد که ممکن میباشد در بهینه سازی کلاه سیاه مبتلا جریمه های سنگین (حذف از حاصل گوگل) گردید و این قادر است خطر جدیدی برای شما محسوب خواهد شد، فرایند رجوع و برگشت از پنالتی یا این که جریمه گوگل دشوار، گاه بسیار طولانی و گاه غیر ممکن میباشد و هیچ تضمینی نیست که بعد از پنالتی شدن به حاصل گوگل بازگردید؛ براین اساس تمرکز اکثر سئوکاران بر تکنیک های سئوی کلاه سپید که از خطر پنالتی شدن گوگل در امان باشند. توصیه می‌کنیم فراگیری رفع پنالتی گوگل را مطالعه فرمایید.

 

شما میتوانید برای مشاهده بعضی از ضوابط بهینه سازی کلاه سپید و تکنیک های seo تایید گردیده گوگل را در راهنمای اینترنت مستر بخوانید.

 

7 تکنیک seo کلاه سپید برای بهبود جایگاه وب سایت چه می‌باشد؟

الگوریتم های گوگل از صدها و یا این که شاید هزاران سیگنال و فاکتور در گزینش جایگاه صفحه ها تارنما ها به کارگیری می نمایند. که مهم ترین فاکتورهای seo در سال 2017 اشاره کرده ایم. البته 7 تکنیک seo کلاه سپید تاثیر گذار و کلیدی در نتیجه ها گوگل به شرح پایین میباشد.

 

 

 

سئو تارنما برای گوشی

یک پند خیلی بی آلایش و کوتاه، همین امروز برای داشتن سایتی مطلوب برای گوشی (پباده سازی ریسپانسیو یا این که واکنشگرا) مبادرت نمایید. تارنما های که گوشی فرندلی یا این که برای گوشی بهینه سازی نشدند، درجه های خوب در گوگل را به مشقت می‌توانند کسب نمایند یا این که حتی ممکن میباشد بروی سکو فعلی در گوگل تاثیر منفی بگذارد. مهمتر آنکه بازدیدکنندگان از روش تلفن همراه امروزه 60، تا 70 درصد مجموع بازدیدکنندگان سایتتان را تشکیل می‌دهد، پس به حیث مشتریانتان احترام بگذارید.

 

همینطور به کارگیری از تکنولوژی AMP که به وسیله گوگل ارائه شده‌است را موقتا سفارش نمیکنم، مگر اینترنت سایتی تماما خبری داشته باشید.

 

تثبیت کسب و کارتان در نقشه گوگل

برای ایران، گوگل نیز از نتیجه ها محلی (الگوریتم کبوتر) برای اکران کسب و امور و تارنما ها استعمال می نماید، از جمله در گوگل سرچ نمایید “شیرینی فروشی در تبریز” گوگل همت می نماید صرفا شیرینی فروشی های شهر تبریز را اکران دهد. در حالتی‌که جی پی اس تلفن همراه پر‌نور باشد و شما در شهر تبریز باشید، سرچ نمایید “شیرینی فروشی” مجدد به عبارتی حاصل ظواهر می‌شود و این نتیجه ها در شهرهای دیگر گوناگون میباشد، در تهران حتی نتیجه ها براساس منطقات شهری در برخی موضوعات نتیجه ها گوناگون میباشد.

 

به کارگیری از خدمت کسب و فعالیت اینجانب در گوگل Google My Business بروی بهینه سازی کلاه سپید سایتتان بسیار تاثیر گذار میباشد. تثبیت کسب و کارتان در نقشه گوگل منجر ارتقا اطمینان مشتری یا این که استفاده کننده میشود. متاسفانه تثبیت قانونی کسب و فعالیت در نقشه گوگل در کشور ایران برای این خدمت نیست اما کوشش می‌کنیم در آموزشی دیگر به تثبیت کسب و عمل در گوگل به نحوه دیگر را یادگرفتن دهیم.

 

بیشتر بخوانید:  به چه شکل جای کسب و کارمان را در گوگل مپ تثبیت کنیم؟

تمرکز ویژه بر تجربه کاربری ( UX)

گوگل همواره مدیران تارنما را تشویق می نماید تا تمرکز مهم خویش برای تجربه کاربری یا این که UX که مخفف User Experience بیشتر آماده نماید. تجربه کاربری خوب بالاتر از تایپ کردن کد منزه یا این که باصرفه میباشد و در seo کلاه سپید تاثیر مستقیمی در ارتقا اعتبار تارنما نزد گوگل می‌گذارد. براساس مطالعات منتشر گردیده در خبر نامه آکسفورد، “غرض پباده سازی تجربه کاربری UX در کسب و عمل، بهبود رضایت مشتری و ارتقاء وفاداری، سهولت در به کارگیری از ابزار و ارتقاء لذت در به کارگیری از متاع میباشد.” خواسته از جنس، سایت شما میباشد. مقصود نخستین انتخاب هدف ها مخاطب میباشد، بعد از آن یک طریق برای ناوبری که منجر ساخت‌و‌ساز حس مثبت خواهد شد و سبب به تجربه خوب کلی برای استفاده کننده صورت بپذیرد.

 

یادگیری و پباده سازی تجربه کاربری گرچه چندین اصول نخستین داراست البته به تیم ای از عامل ها تاثیر گذار توجه کرد. اینکه تنها براساس ترندهای تازه تجربه های کاربری تازه خلق و خوی کنیم، راهکار منطقی وجود ندارد و در اصل طراحان ماهر براساس تست های A/B و محاسبه رفتارشناسی یوزرها یک سایت را بارها و بارها گشوده پباده سازی میکنند تا مدام رضایت مخاطب مهیا آورند و این تست ها تا حیات کسب و فعالیت بایستی ادامه یابد.

 

تحقیق بروی عبارات کلیدی   

هنوز تحقیق بروی کلمه ها کلیدی تاثیرگذار بسیار اساسی ست. ولی گوگل و خدمت کیوردز پلنر در گوگل ادوردز می‌تواند به یوزرها یاری دهد. همینطور دو کمپانی MOZ و Ahrefs که اصلی ترین ارائه دهندگان ابزار seo میباشند در هم اکنون بهبود سفارش لغت ها کلیدی میباشند. با این درحال حاضر الگوریتم رنک برین گوگل با به کار گیری از هوش تصنعی به نازکی های عبارات در هر لهجه می‌پردازد. از جمله استعمال از اصطلاحات و ایرادات متداول، عبارات هم معنی، ضد‌و‌نقیض و حتی کنایه ها را تا حدودی می شناسد. دیدنی میباشد بدانید در گویش فارسی هم الگوریتم رنک برین به صدق فعالیت می نماید.

 

نسل جدیدی از ابزارهای جستجوی کلیدی در روش می باشند که عبارت و حتی ادغام های پیشنهادی یک سری واژه و حتی پاراگراف را توصیه خواهد اعطا کرد. هوشمندانه میباشد شما هم دایره لغت ها خودتان را ارتقاء بدهید تا مقاله ها و محتوایی با کلمه ها بی نیاز ساخت فرمایید.