سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رددیت (Reddit) معدن بک لینک وبسایت رددیت

سئو سایت

 

? رددیت (Reddit) معدن بک لینک اینترنت‌سایت رددیت یکی از اینترنت‌سایت‌های دیرین میباشد که علاوه بر داشتن لینک‌های زیاد، قیمت اکثری نیز دارااست . این اینترنت‌سایت منبعی فراوان خوب برای مشتریان بالقوه می‌باشد . برای برنده‌شدن هم تنها باید یک فروم اختصاصی (Subreddit) مناسب برای ارسال محتوایتان پیدا کنید . بهینه سازی سایت نخست لینک‌های رددیت که (nofollow) میباشند، اجاز? دسترسی به موتورهای جست‌وجو نمی‌دهند؛ ولی بعد از دریافت حیث و کامنت، لینک و پیوند شما هم اجاز? دسترسی را به موتورهای جست‌وجو می دهد . آمار نشان میدهد که این اینترنت‌سایت، روزانه تعداد بازدید بسیاری دارد . همینطور این تعداد بازدید مضاعف توانسته می باشد این شبک? اجتماعی را از شبکه‌های اجتماعی دیگر متمایز نماید . برای ارسال محتواهایتان فروم‌های اختصاصی را با اعتنا فراوان تعیین نمایید . فقط پست خویش را با پیوند ارسال نکنید . به دیگر مطالب‌ هم رأی بدهید . همینطور می توانید برای آن ها هم حیث بگذارید . به مردمان در مشکلاتشان کمک کنید و در پاسخگویی نیز صحیح و حقیقی فعالیت فرمائید . از جواب‌های غیرضروری و ارسال هرزنامه‌ها نیز دوری کنید . مرجع : ماشیبل (یوتیوب) 11? ویکی‌پدیانویسی و دریافت بک لینک ویکی‌پدیا یک عدد از اینترنت‌سایت‌های دارای اعتبار میباشد که میتواند بک‌لینکی مناسب برای اینترنت‌سایت شما باشد .
در این چندین سال، ویکی‌پدیا مبداء باارزشی از اطلاعات بوده می‌باشد . ویکی‌پدیا یک عدد از اینترنت‌سایت‌های مجاز و دارای اعتبار میباشد . به همین عامل قیمت زیادی برای تصاحب کردن بک‌لینک دارد . 12? منابع و لینک‌های مرده ویکی‌پدیا به هرکسی که مطلبی را در آن تغییر بدهد یا این که طولانی خیس کند، اعتماد می‌کند . شما می توانید لینک‌های مرد? متعددی را در ویکی‌پدیا پیدا نمائید . به‌علاوه می‌توانید پیوند اینترنت‌سایتتان را در جایی مناسب طولانی خیس فرمایید . این را به یاد داشته باشید که لینک‌های ویکی‌پدیا (nofollow) میباشد؛ به‌عبارت بهتر به نحوی می باشد که به موتورهای جست‌وجو اجاز? دسترسی نمی‌دهد ولی این لینک‌ها از اینترنت‌سایت معتبری می‌باشند که منجر می‌‌شوند بتوان این نقص را در بهینه سازی نادیده گرفت . همینطور میتوانید با به کارگیری از این تکنیک ترافیک متعددی را برای اینترنت‌سایتتان کسب نمائید .
با بک‌لینک اینترنت‌سایت خودتان شروع نکنید . در پیشگفتار مشخصاتتان را برای بهبود پروفایلتان تغییر بدهید . ویکی‌پدیا به اسپم‌ها اجاز? ورود نمی‌دهد . در‌صورتی‌که شما اسپم تولیدکرده باشید، شما‌را بلاک یا این که اخراج می‌نماید . پس برای به‌دست‌آوردن یک بک‌لینک مطلوب از یک اینترنت‌سایت دارای اعتبار، به قوانین احترام بگذارید . ویکی نویسی و تولید بک پیوند رایگان پس ‌از این که شما مطلبی را تغییر و تحول می‌دهید، به وسیله گروه ویکی‌پدیا چک میشود . درصورتی که طبق مقررات صحیح باشد، شما خوش‌اقبال خواهید بود و می توانید به کارگیری کننده زیادی را جذب کنید . 13? محتوای تازه دوره لینک و پیوند بیلدینگ در پی مطالبی باشید که در ویکی‌پدیا هنوز جانور نمی باشد . شما می توانید مطالب خویش را با بیشتر‌کردن لینک و پیوند مراجع به ویکی‌پدیا بفرستید . بعد از ارسال، تأیید و انتشار آن در ویکی‌پدیا، می‌توانید جزء جامع? گرانقدر این اینترنت‌سایت گردید . 14? مطبوعات در سال 2013 گوگل خبری را مبنی بر اینکه مطبوعات ممکن میباشد به سکو‌بندی آن آسیب برساند منتشر کرد . در برخی از اینترنت‌سایت‌ها هنوز هم برای سئو و تولید لینک، خبر تولید می‌نمایند
. به‌تیتر تجربه به شما پیشنهاد میکنیم که از مطبوعات به‌تیتر جزئی از برندتان استفاده کنید و آن را فقط به‌تیتر ایجاد لینک و پیوند نبینید . همینطور برای طولانی تر‌کردن تگ لنگر / anchor به متنتان سعی نکنید . فقط نشانی اینترنت‌سایتتان را قرار دهید . یوزرها از طریق آن می توانند به شما دسترسی داشته باشند . موتورهای جست‌وجو شیفته متن‌ها ارگانیک میباشند و متونی را که فقط با انگیزه سئو تولید می‌شود، در درجه‌بندی تنزل میدهند . در شرایطی که خبری برای اشتراک‌گذاری ندارید، از تالیف آن نیز دوری کنید . اخباری که غیرمستقیم اطلاعات را نشان می دهد ارزشمندخیس از اخباری می باشد که بی واسطه اعلام می‌گردد . به عبارت بهتر، متن‌ها خویش را برای بشر‌ها بنویسید خیر برای موتورهای جست‌وجو . از کلمات اساسی مناسب استعمال کنید و از انکر تگ‌ها (Anchor tags) هم بپرهیزید . نیازی نمیباشد به‌دنبال هایپرلنک‌ها بروید . 15
? اسلایدشیر (SlideShare) ابزار فن‌ ای تولید و اشتراک‌ گذاری در شرای کسب‌وکار شما خدماتی را ارائه می‌دهد، به تولید یک ارائه برای وبینارها هم نیاز دارااست . هم? شما با اینترنت‌سایت اسلایدشیر که ذیل لحاظ لینکدین و کاملاً مجانی می باشد آشنا می‌باشید . این اینترنت‌سایت یک کانال برای به‌اشتراک‌گذاری اطلاعاتتان در قالب یک داکیومنت می باشد . همانند دیگر اینترنت‌سایت‌های گرانبها مانند کورا و ویکی‌پدیا، این اینترنت‌سایت هم می تواند برای شما قیمت بسیاری داشته باشد . اسلایدشیر و ایجاد بک لینک برای سئوی سایت شما میتوانید بعداز تثبیتاسم در این اینترنت‌سایت محتوای خویش را به اشتراک بگذارید . یک عدد از خوبی‌های این اینترنت‌سایت این میباشد که به شما این قابلیت را میدهد که بعد از تولید اسلایدهایتان آن را در اینترنت‌سایتتان قرار دهید . همچنین می‌توانید پیوند اینترنت‌سایتتان و توضیحات محتوای ارائه‌تان را در پروفایل شخصی‌تان نیز بیشتر کنید . به عبارتی‌طور‌که در رابطه با لینک‌های مرده در ویکی‌پدیا گفته شد، در اسلایدشیر نیز می‌توانید این فعالیت را انجام دهید . درپی اینترنت‌سایت‌های تعالی باشید و لینک‌های مرده را برای ارسال به لینک و پیوند خویش پیدا نمائید . در صورتیکه می خواهید از این تکنیک برای بهبود سکو‌ی سایتتان (بهینه سازی)به کارگیری کنید، می بایست بدانید که این رویه پاره ای دوره‌بر میباشد؛ ولی نتیجه‌ای فوق‌العاده دارد . 16? راهنمای مشتری درصورتی که می‌خواهید از بازاریابی پیشرفته سودی ببرید، این رویه را آزمون فرمایید . ممکن می‌باشد شما بخواهید به مشتریانتان نشان دهید که چه طور می‌توانند از کالا مدنظر به کارگیری کرده یا آن را خریداری کنند . برای این کار می‌توانید یک راهنمای مشتری تروتمیز و تمیز بنویسید و از طریق آن مشتریان را به اینترنت‌سایتتان سوق دهی فرمائید . شما می توانید از طریق صفحه ها اینترنت‌سایتتان، پیوند بیلدینگ انجام دهید . در آن گونه‌بندی لینک‌ها و لینک و پیوند صفح? تولید ها را قرار دهید .
راهنمای مشتری می‌تواند یک صفحه در اینترنت‌سایتتان نیز باشد که در لینک و پیوند دهی داخلی (Internal Linking) صفحه ها اینترنت‌سایتتان می تواند کمک نماید . همچنین می توانید نسخ? PDF یا کتاب الکترونیکی برای دانلود قرار دهید . علاوه‌براین می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی هم برای دریافت، بک لینک و پیوند قرار دهید . 17? زمان‌های شغلی شرکتتان را تبلیغ فرمائید و بک پیوند بگیرید در نگاه اولیه ممکن می‌باشد یه خرده عجیب به حیث رسد؛ ولی اید? خوبی میباشد . شما میتوانید برای استارت پیشگفتار در اینترنت‌سایت‌هایی نظیر جابینجا، پشتیبان فعالیت و دیگر پرتال‌های کاری پروفایلی تولید فرمائید . بعد از ایجاد می توانید اطلاعاتی درباره با تماس با شرکتتان نیز قرار دهید . این کار سبب میشود که بک لینک‌های خوب البته مقداری را به‌دست بیاورید . 18? زیر حیث خریدن رقبای خویش شما همیشه بایستی مواظب رقیبانتان هم باشید . مراعات کنید آنان چه محتوایی ایجاد کرده‌اند که رتب? خیر و خوبی گرفته میباشد؛ پس شما مثال‌ای خوب خیس از آنها تولید نمایید . تمام این استراتژی‌ها چیزی معمول را طلب می نماید که آن مخصوص بودن مطالب میباشد .