سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات مهم در سئو (1)

 

با اعتنا به اینکه تجارت الکترونیک تخت‌گاز در اکنون پرورش میباشد برای داشتن سئو سایت وبسایت برنده نیاز میباشد تا دست‌کم داده ها نخستین را در رابطه بهینه سازی و seo تارنما فهم و پیاده سازی کنیم.

برای اجرای صحیح بهینه سازی نیاز میباشد تا همواره نکاتی را رعایت کنیم.

درین نوشته‌ی علمی تلاش داریم به برخی از این نکات  اصلی در بهینه سازی ی وب سایت بپردازیم.

به همین مراد مورد ها ضروری را بیان خوا هیم کرد.

 

نکات seo در ساخت سایت

 

 

خویش را به پروسه عمل وفادار نمائید: seo رویدادی وجود ندارد که به یکباره چهره دهد. برای این کاربه طور مداوم از تغییرات الگوریتم هایی که موتورهای کاوش برای سئوی وبسایت ها اعمال می نمایند با خبر گردید ممکن میباشد ترفندی که سال پیشین فعالیت می‌کرد همین سال کارنکند. seo دیده اندازی دراز دوران نیاز داراست.

 

  بردبار باشید:بهینه سازی پیروزی فوری وجود ندارد.اکثر وقت ها فیض کارتان را ماه ها آنگاه خواهید مشاهده کرد. مخصوصا هنگامی که شما در اولِ خط مش می‌باشید و نو استارت به کسبو عمل آنلاین کردید.

 

  دانشجوی بهینه سازی باشید : در‌حالتی که شما خودتان سئوی سایتتان به دست گیرید و مسیر را صبورانه ادامه دهید دانشجوی بهینه سازی خواهید شد و هر قدر در‌حد دارید خواهید آموخت.

 

   در بالا از تجزیه و نظارت وب سایت استعمال نمایید : شما بایستی صریحا هدف ها تعریف و تمجید گردیده ای برای کار بهینه سازی داشته باشید و همینطور به اپلیکیشن آنالیز درجا نیاز دارید.در‌این‌صورت‌ می‌توانید ردیابی فرمائید که چه چیز فعالیت می نماید و چه چیز خیر .

 

   یک سایت عالی ساخت نمائید: مطمئناً می‌خواهید سایتتان در او‌لین ورقه کاوش باشد.از خویش بپرسید \" آیا حقیقتاً وبسایت اینجانب جزء 10 وب سایت نخستین عالم در‌این مورد میباشد؟ \" راستگو باشید و در‌صورتی‌که وجود ندارد وب سایت خویش را بهتر نمائید.وبسایت ساز یوتاب وببرای داشتن وبسایت خوب می‌تواند به شما یاری دهد.

 

  برگه نقشه وبسایت را قرار دهید :عنکبوت ها (الگوریتم موتور های کاوش) نمی توانند صفحاتی را نشان بدهند که قدرتمند به خزیدن در آن نیستند.نقشه به عنکبوت ها یاری می نماید تا صفحه ها اصلی را در وب سایت شما پیدا نمایند و سلسله مراتب وب سایت شمارا بفهمند.این دستور بویژه وقتی موثر میباشد که تارنما شما منوهایی داشته باشد که برای خزیدن مشقت بار میباشد. همینطور در حالتی‌که وبسایت بزرگی دارید چندتا کاغذ نقشه تارنما بسازید.

 

   از متاتگ وعنوان مخصوص و مطلوب برای هر برگه به کار گیری نمایید:تیتر کاغذ مهمترین چیز درسئوی صفحه ها شماست.متاتگ دیسکریپشن (description tag)در رنک (rank) وبسایت شما کمکی نمی نماید ولی اکثر زمان ها تحت عنوان توضیحات در تحت پیوند وبسایت شما هنگام کاوش ظواهر می گردد.

 

بدین ترتیب بایستی طوری نوشته گردد که مشتمل بر عبارات کلیدی دارای ارتباط باشد و جستجو گر را راغب به کلیک نماید. ولی امروزه اکثر موتورهای کاوش لغات کلیدی را ساپورت می نمایند براین اساس می‌توانید ازآن دیده پوشی نمایید.

 

   یوزرها را در الویت قرار دهید: گوگل ، یاهوو ... ربات های خزنده حاذق برای تارنما ها دارا‌هستند ولی تا جایی که اینجانب می‌دانم این ربات ها هیچ وقت به طور آنلاین خرید نکرده اند ، در خبر نامه نام نویسی نکرده اند و یا این که شماره ای را برنداشته اند تا در رابطه خدماتتان با شما تماس بگیرند.

افراد این امور را انجام می‌دهند.براین اساس وب سایت خویش را با در لحاظ به چنگ آوردن یوزرها در ذهن خویش ، بنویسید.آری صحت دارد که شما به لغت ها کلیدی در متن خویش نیاز دارید ولی هر چیزی را در وبسایت خویش انباشته نکنید و خوانایی آن را مراقبت فرمائید و برای خویش جایگاهی خوب ساخت و ساز فرمایید و به اصطلاح بالا شهر نشینباشید در دنیای مجازی .

 

 متن مخصوص و عالی ساخت نمائید:این آیتم برای همگی صاحبان وب سایت اساسی میباشد ولی بحران و رقابت ویژه ای برای خرده فروشان آنلاین به حساب آورده می شود.فرض فرمائید شما کالایی را عرضه میکنید که 50 نفر دیگر هم  آن را می‌فروشند و هر کسی از توضیحات سوله برای معرفی جنس به کارگیری می نماید.این اقبال بزرگی میباشد برای شما در حالتی که خودتان توضیخات جنس خویش را بنویسید.به دلیل آنکه در این حالت شما مخصوص خواهید بود.دقت داشته باشید که از لغت ها کلیدی مطلوب استعمال نمایید تا آنچه که جستجوگران به صورت حقیقی وواقعی در پی آن می باشند را ارائه دهید و بیرون از بدور رقابت چیره ترین وبسایت را داشته باشید.به علاوه ، خرده فروشان باشند یا این که خیر محتوای خوب برای ساخت و ساز لینک و پیوند ورودی به سایتتان بوسیله یوزرها روشی عالی میباشد .