سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئوی منفی چیست؟

گوگل اعلام کرده است که پاندا و پنگوئن فقط آپدیت‌هایی بر الگوریتم‌ها می‌باشند و نه روشی برای جریمه کردن . البته کارشناسان بر این باورند که این دو مفهوم با نیز تفاوتی ندارند . بنابراین، کارشناسان کلاه سفید سئو دیگر بر استراتژی‌هایی مانند link wheel، کانال بلاگ، لینک سه مسیره، سرویس‌های پیوند سازی لایه‌ای و غیره تمرکز ندارند . به جای این کارها، آن‌ها فقط بر خوی محتوای اثرگذار تمرکز دارا هستند و به فیس ارگانیک برای خویش لینک و پیوند جذب می‌نمایند . با انجام این کار، دیگر نیازی به نگرانی از جریمه‌های احتمالی گوگل نمی باشد . در سال 2016، طبق آپدیتهای گوگل پنگوئن، لینک‌های غیرطبیعی نادیده گرفته شدند و دیگر جریمه‌ای برای آنها در نظر گرفته نمیشود . اما درصورتی که الگوریتم‌ها تارنما شما را به تیتر اسپم معرفی کنند، مدام خطر بازرسی دستی وجود دارااست . 

سئو سایت

سئوی 

منفی چیست؟ سئوی منفی به معنا ایجاد لینکهای مضر برای یک وب سایت بوسیله سایتهای حریف هست . گوگل اعلام کرده می‌باشد که کارشناسان و الگوریتم‌های آن تمام سعی خود را به فعالیت میگیرند تا از بروز خلل ها ناشی از این قضیه خودداری کنند . ریسک سئوی منفی با تغییرات انجام گرفته درپنگوئن در سال 2016 کاهش یافته می‌باشد . البته با وجود اینکه گوگل اعلام کرده می‌باشد که هیچ نمونه‌ای مشاهده نشده است که در آن این مدل فعالیتهای سئوی منفی اثربخش باشند، اما هنوز نیز اکثری از وب‌مسترها در این مسئله نگران می باشند . شواهدی وجود داراست مبنی بر اینکه سئوی منفی میتواند سبب شود که حیث گروه وب اسپم به سمت شما جلب شود . این که آیا این مساله در نهایت برای شما نقص‌ ساز خواهدشد یا خیر، بستگی به سعی خودتان دارااست . در صورتیکه شما مطمئن میباشید که صرفا مورد پیش روی شما تحت پا گذاشتن مقررات گوگل میباشد و تمرکزتان بر کوتاه مقطع است، می توانید لینک خریداری کنید یا این که یک متخصص پیوند ساز استخدام کنید که بتواند شما را در بهبود گونه کسب و کارکمک کند . اما سایتهایی که تمرکز بلند دوران دارا هستند میدانند که تنها مورد پیش روی آنها ارتقای کیفیت تارنما است .جذب پیوند برای محتوای اثر گذار بسیار ساده است و امروزه زمانی به سکو بالا در گوگل برسید، راحت‌تر می‌توانید جایگاه خود را محافظت کنید . 

امروزه، فعالیت‌های سئوی منفی قابل تشخیص و تمایز از فعالیتهای پیوند سازی نمی‌باشد . یعنی سئوی منفی قصد دارااست طوری وانمود کند که شما خودتان لینکهای مخرب را ساخته‌اید و این را به گوگل گزارش میدهند . این گونه از فعالیت سئوی منفی می تواند به جلب توجه مجموعه اسپم گوگل به سمت وبسایت شما منجر شود . خوشبختانه، راستی این می‌باشد که در صورتی‌که روی وبسایت خویش فعالیت نمائید و همت متعددی را صرف ایجاد محتوای موثر کنید، می توانید رتبه بالا و ترافیک نیکی را نصیب خویش فرمائید و به طور همزمان نیز رقبای شما به ذیل لیست نتایج گوگل رانده می گردند . بنابراین شایسته ترین کار این می‌باشد که بر محتوای خویش تمرکز نمائید و وقتی محتوای موثر و با کیفیت تولید کردید سپس به فکر دریافت لینک و پیوند باشید . 




درآمد 

داشتن را با کسب و فعالیت آنلاین تجربه کنید 


گوگل و بینگ هردو بر این عقیده می‌باشند که لینک و پیوند خوب لینکی میباشد که نمی‌دانید از کجا میاید . ممکن می‌باشد این عقیده کاملاً و برای همگی موارد صحیح نباشد . یکی از کارهایی که سئوکاران کلاه سفید انجام می‌دهند این می‌باشد که آغاز سایتهای عالی و دارای اعتبار را پیدا می‌کنند، به این فکر می‌کنند که چه نوع محتوایی میتواند برای آن‌ها جالب باشد و آنگاه آن محتوا را تولید می کند و به این شیوه وب سایت قضیه حیث آزادانه انتخاب مینماید که به آن وبسایت لینک و پیوند بدهد . این به معنای پیوند ارگانیک میباشد . لینکهای ناچیز کیفیتی که به سایت شما داده شده اند می توانند اثر منفی بر سکو وبسایت شما بگذارند براین اساس عملکرد نمایید از سایتهای حقیقی لینک بگیرید . شما حتی در صورتی‌که با جریمه‌های گوگل نیز مواجه گردیده باشید، با ایجاد محتوای اثر گذار و اخذ لینک طبیعی از سایتهای حقیقی وواقعی و معتبر می توانید مرتبه خود را دوباره پس بگیرید .