سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی بهتر با معنی ریدایرکت 301

زمانیکه صفحه ای را با 301 ریدایرکت می کنیم، می بایست لینک و پیوند هایی که از صفحه های دیگر به این ورقه لینک گردیده اند را اصلاح کنیم تا ربات های گوگل را در مسیرهای طولانی سرگردان نکنیم . برای رفع چنین مشکلی یک روش وجود دارد؛ لینک های جانور از صفحه ها دیگر را بروزرسانی کرده و مستقیما به آدرس نو برگه ریدایرکت شده پیوند کنید . 

سئو سایت

برای آشنایی بهتر با معنی ریدایرکت 301 و روش های استفاده از آن می توانید به مقاله ریدایرکت 301 چه چیزی است مراجعه نمایید . 

 

3- 

لینک و پیوند سازی فراوان به صفحه های کم اهمیت 

برای ورود به ساختمان های گرانقدر یک‌سری درب ورود و خروج در حیث گرفته می شود، طبقات مهمتر نیز تعداد خط مش های ورود و خروج متفاوتی دارا‌هستند . اما هیچوقت برای بخش انبار و یا این که تاسیسات 10 شیوه رفت و آمد در لحاظ نمی گیریم . 

 

صفحه های کم اهمیت بخش انبار و تاسیسات وب سایت شماست . بجای صرف بازه زمانی و هزینه برای پیوند سازی داخلی به صفحات قلیل اهمیت می توانیم ارزش و هزینه ضروری را میان صفحه ها مهمتر به کار گیری کنیم . 

 

در نتیجه به جای آنکه در صفحه های خود به بخش هایی که اهمیت و قیمت پایینی دارا هستند پیوند سازی کنیم فقط به صفحاتی که تماما مرتبط با مسئله این کاغذ و حق تقدم اساسی ما برای کسب جایگاه در نتایج کاوش می باشند لینک و پیوند می‌دهیم . 

 

صفحاتی 

که اهمیتی از حیث سئو ندارند نباید لینک و پیوند سازی های داخلی زیادی داشته باشند در صورتی‌که کاغذ ای از وب سایت شما با استعمال از تگ noindex و یا این که پوشه robots .txt از دسترس گوگل خارج گردیده است، تعداد لینک و پیوند های داخلی آن را کاهش داده و حتما از ویژگی nofollow برای آن‌ها به کار گیری نمایید . در این حالت ربات های گوگل برای مراجعه به آن کاغذ و نظارت محتوای آن مبادرت نمی کنند . 

 

4- 

صفحات حیاتی با پیوند های داخلی زیاد 

هر چقدر تعداد پیوند های قرار گرفته در یک کاغذ بخش اعظم باشد ارزش و اعتباری که به هریک میرسد کاهش خواهد یافت . در اکثری موردها مشاهده میشود که پس از کسب اعتبار و رده در یک صفحه از سایت، از آن به تیتر مرجعی برای تقویت تعداد متعددی از صفحه ها دیگر به کار گیری میشود . اگر تعداد این لینک و پیوند ها زیاد باشد عملا هرکدام ارزش مقداری اخذ می کنند و در صورتی‌که از لحاظ موضوعی با این برگه در ارتباط نباشند ممکن است بر فهم گوگل از معنا آن و جایگاهی که کسب کرده میباشد تاثیر منفی داشته باشند . 

 

پیوند 

سازی داخلی اشتباه از صفحه ها لندینگ سایت برای 

رفع این مشکل هنگام ایجاد یک کاغذ جدید دو نکته را در نظر داشته باشید: 

تعداد لینک های قرار گرفته در هر ورقه محدود باشد . 

صرفا برای صفحاتی که از لحاظ موضوعی دارای ارتباط با آن هستند پیوند سازی نمائید . 

5- 

صفحه ها فاقد لینک یا Orphan page 

همان طور که وجود یک طبقه در وسط ساختمان فارغ از هیچ شیوه دسترسی غیر منطقی به حیث می رسد، به همان اندازه وجود یک برگه فارغ از هرگونه لینک سازی هم برای گوگل غیرطبیعی است . صفحاتی که فاقد هرگونه لینک و پیوند سازی داخلی اند از لحاظ گوگل به تیتر صفحه های یتیم یا Orphan page شناخته می شوند . 

 

صفحه ها 

یتیم صفحاتی می‌باشند که لینک و پیوند سازی داخلی مناسبی ندارند هنگامی محتوای با ارزشی تولید فرمائید ولی هیچ پیوند داخلی برای دسترسی و جهت دهی به این ورقه قرار ندهید، هیچ ارزشی به تارنما شما طولانی تر نمی شود و احتمال دارد هیچوقت توسط گوگل ایندکس نشود . 

 

بهترین 

بک پیوند را از سایت خودتان بگیرید، فوت کوزه گری در پیوند سازی لینک سازی خارجی می تواند به ارتقاء اعتبار و بهبود منزلت شما کمک نماید ولی در لحاظ داشته باشید که ورود به آن ممکن هست موجب جریمه تارنما شما و خروج از نتایج کاوش شود . در واقع پیوند سازی خارجی هنگامی کاربرد داراست که در یک رقابت مشقت بار و در برگه اول گوگل باشیم . تا زمانیکه رده خویش را در کاغذ اول نتایج کاوش ثبت نکرده ایم شایسته ترین شیوه برای تقویت ورقه به کارگیری از پیوند سازی داخلی می باشد . 

 

معمولا زمانیکه یک کاغذ تازه در وب سایت ساخت می‌کنیم مراحل لینک و پیوند سازی داخلی برای صفحه های قدیمی تر را نیز در آن انجام می‌دهیم اما این برگه نو هم نیاز به تقویت و لینک سازی دارااست . برای این کار توصیه میکنیم با به کار گیری از امر Site: و جستجوی عبارت اساسی صفحه تازه در گوگل صفحه های سابق و کلیدی سایت که توسط گوگل ایندکس گردیده و دارای ارتباط با این مورد می‌باشند را پیدا کنیم . سپس از این صفحات برای کاغذ نو منتشر شده به لینک و پیوند سازی بپردازیم . 

 

با استفاده از این منش علاوه بر اینکه می توانیم صفحه ها با ارزش وب سایت را به روزرسانی و تقویت کنیم، قسمتی از اعتبار کاغذ را با به کار گیری از پیوند سازی داخلی به صفحه ها جدید منتقل کرده ایم . برای درک بدون نقص این تکنیک و مطالعه مثال های کاربردی به مطلب پیوند سازی داخلی برای مقاله ها جدید در وبسایت وبسیما مراجعه نمائید .