سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش پنالتی شدن وبسایت در گوگل در سال 2019

آموزش 

پنالتی شدن وبسایت در گوگل در سال 2019 با 3 حرکت! 1397/09/08محسن 

طاوسیCategories فراگیری پیشرفته سئو, آموزش پیشرفته مفهومی سئو, آموزش سئو, آموزش لینک و پیوند بیلدینگ امیدوارم 

توقع نداشته باشید کلام های تکراری راجع به پنالتی بشنوید! 3 کاری که سبب ساز پنالتی میشه و شاید خودتون دارید انجام میدید(همین الان) در زیر لیست شده! ملاحظه کنید تا هم اکنون چقدر در خطر پنالتی خودتون قرار دادید! 

1- تغییر‌و تحول بک لینک ها به ادرس جدید بعد از انتقال دامنه یا فعال سازی SSL ! این زمینه رو در یک عدد از نکته های قبلی از ریدایرکت در یادگرفتن انتقال دامنه و تغییر‌و تحول نشانی سوای افت رتبه گوگل بهش اشاره کردیم .این دقیقا به همون دلیلی می باشد که در تحت یعنی گزینه دوم، می خونید . 

سئو سایت

2-دستکاری بک پیوند ها سپس از تولید اونها .هرگونه تغییر آدرس، تغییر‌و تحول Anchor Text بک لینک و پیوند ها یا این که منجر پنالتی میشه یا این که سبب ساز کاهش تراست رنک .ولی تراست رنک حقیقی وواقعی خود گوگل .خیر تراست رنک SEOMastering .این کار Over Optimization می‌باشد .دلیلش نیز اینه که بک لینک و پیوند در وضعیت طبیعی، دیگه قابل در اختیار گرفتن نمی‌باشد و به هیچ وجه شما از وجودش بی خبرید! در حالتی که هم با خبر بشید، دست شما نیست که تغییرش بدید .پس درصورتی که تغییر‌و تحول بدید یعنی روی لینک در دست گرفتن دارید .و 

لینکی که شیوه در اختیار گرفتن دارید یعنی خودتون تولید کردید! و لینکی که خودتون ساخت کردید، خلاف مقررات گوگل هست! 

در حقیقت تا قبل از این راه و روش شما برای ساخت اون پیوند کلاه خاکستری بوده .و از نظر گوگل کلاه سپید .یعنی گوگل تا اکنون تامل می کرده که اون پیوند Earn شده نه Build .یعنی اون سایت خودش شما رو لینک و پیوند کرده(البته با شرط های زیاد دیگه)، اما اکنون که به گوگل لو دادید که شیوه کنترل دارید، راه کلاه خاکستری شما تبدیل به کلاه سیاه میشه .زیرا گوگل متوجه میشه که لینک به وسیله خود شما ایجاد گردیده . 

 

شاید بپرسید شاید واقعا خود نویسنده، یا کسی که لینک رو نهاده پیوند رو بازنویسی کنه .در موقعیت طبیعی هم ممکنه این واقعه بیفته .پس چرا پنالتی بشیم؟بله ممکنه اما این اتفاق به شدت نادر می باشد .همین شرایط فعلی شما ریپورتاژی می خرید، هفته آن‌گاه دیگه ویرایش نمیشه و تموم میشه دسترسی شما .ما تا جای ممکن در لینک سازی که ذاتا ساخت لینک، منش کلاه خاکستری می‌باشد باید رد پا نذاریم .که توی آموزش پیوند سازی مفصل در این کلام کردیم . 

 

3-درج Rating و Review یا همون ستاره، برای صفحه ای غیر از یک تک مطلب یا تک متاع یگانه .که جزئیاتش رو در آموزش ستاره دار کردن تارنما در نتایج گوگل باز کردیم . 

 

یادتون باشه گوگل به شدت به کاربرانش اصلی می باشد .این عمل یعنی سر کار گذاشتن کاربر های گوگل و مانند بک لینک و پیوند تولید کردن(ریپورتاژ و رویه های دیگه) هم نیست که کلاه خاکستری داشته باشه که گوگل نفهمه پیوند به وسیله خویش شما تولید شده یا این که نه! خیلی بی آلایش درون کدهاتون است و تمامی چی آشکار میباشد و در بدترین حالت به راحتی از این پیوند قابل Report و نظارت از سمت گوگل هست! بخاطر همین، چیزی که من مدام گفتم اینه که برای On-Page و محتوا تنها کلاه سفید کار نمایید . 

 

حقیقت مطلقا یادگرفتن اشکال پنالتی و رفع پنالتی در گوگل رو مشاهده کنید در‌صورتی‌که ندیدید! ولی در حالتی که دنبال این هستید که یه پاراگراف یا یه نصیب از سرچ کنسول باشه که دو تا تیک بزنید و دو تا مرحله طی کنید یا این که یک عدد بهتون بگه این 4 تا لینک و پیوند رو Disavow کن تا رفع پنالتی انجام بشه، بی خیال این فراگیری بشید! بجاش عملکرد کنید، فراگیری های SEO پایه بیشتری رو مطالعه نمایید تا به شعور عمیق تری از الگوریتم گوگل و عملکرد Search Engine ها برسید .