سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی هشت تکنیک اصلی سئو بیرون صفحه

پست مهمان در دیگر تارنما ها بنویسید و اوراق خویش را به اشتراک بگذارید
شما همواره درپی روش هایی می‌باشید که شرکت خویش را تحت عنوان یک اقتدار بی زیرا و چرا در میان اشخاص معرفی نمائید. آپلود اوراق و به اشتراک گذاشتن آن ها سبب ارتقا شفافیت عمل تجاری شما میگردد سئو سایت   و به بقیه افراد اذن می‌دهد تا با عمل شما بیشتر آشنا شوند و داده ها بیشتری در موضوع محصول ها و خدمت هاستان کسب نمایند. این ورقه ها را در تارنما هایی مانند Google Docs و Slide Share منتشر نمائید تا یوزرها این حس راحتی و شناخت به آن ها دست دهد که انگار در یک اتاق و روبروی شما نشسته اند.

همینطور پست های طولانی تری نوشته و آنها در وبسایت های معتبری مانند Medium، Buzzle و Ezine منتشر فرمائید. وبسایت های اهل ایران دارای اعتبار متعددی نیز وجود دارا هستند که بسته به نوع محتوای وبسایت خویش میتوانید یک کدام از آن ها را گزینش کرده و با صرف هزینه این فعالیت را انجام دهید. با این فعالیت این مجال به شما دست می‌دهد که پیوند وب سایت را در تارنما های معتبرتری منتشر کرده و دوستداران بیشتری را به تارنما خویش جلب فرمائید. به علاوه این فعالیت موجب می‌گردد که شما تحت عنوان یک ماهر جلوه نمایید و اسم خویش را تحت عنوان یک مارک پر اسم و رسم در ذهن مخاطبان جا بیندازید. در سود یوزرها به مکان رفتن به تارنما های حریف، به وب سایت شما مراجعه و از سرویس ها شما به کارگیری خواهند کرد.

اذن تایپ کردن نقدهای آنلاین را به یوزرها بدهید
انتقاد های آنلاین یکی‌از رویکرد های بهینه سازی خارج شیت هست. از اینکه از یوزرها و مشتریانتان بخواهید که محصول ها و عمل شمارا عیب گیری نمایند، نهراسید. این شیوه، یکی‌از طریق های امروزی برای با خبر سازی مشتریان تازه از کیفیت سرویس ها و تولیدات شما میباشد. فارغ از وجود این سیرتکامل نقدها، آنان شم می نمایند که فقط در هم اکنون تلاوت متن های تبلیغاتی هستنند که بوسیله صاحبین وب سایت درج شده میباشد و این فعالیت از اعتماد آن‌ها به شما خواهد کاست. نقدهای آنلاین موجب ارتقا شفافیت فعالیت شما می گردد و در مجموع منجر ارتقاء جایگاه وبسایت در موتورهای کاوش نیز شود.

از سوشال بوکمارکینگ به کارگیری فرمایید
این تصور که ارسال پست های بسیار زیاد و اسپم سیرتکامل در تارنما های سوشال بوکمارکینگ (Social Bookmarking) همانند Dig، در بهینه سازی وبسایت اثر مثبتی دارااست، به طور کامل اشتباه میباشد. مثلا وب سایت های پر اسم و رسم این قضیه می شود به StumbleUpon، Propeller، Dig و Delicious اشاره نمود. به خیال داشته باشید که محتوای این وبسایت ها از نرخ بازدهی بالایی برخوردارند و بنابر این بهتر میباشد که به صورت نادر البته پیوسته درین تارنما ها به نشر مطالب پرداخت. همینطور در حیث داشته باشید که از برچسب های مطلوب برای پست های خویش استعمال نمائید تا توجهات بیشتری را به خویش جلب نمائید.

در فروم ها و انجمن های آنلاین کار فرمایید
فعال سازی یک انجمن آنلاین در وب سایت یک تصمیم به طور کامل خوب میباشد البته به خط مش پرت کردن یک رای زنی و گفت و گو آنلاین در یک وبسایت دیگر فعالیت عاقلانه تری میباشد. گفتگوی به راه و روش افتاده را در شبکه‌های‌اجتماعی خویش به اشتراک نهاده تا اشخاص بیشتری را درین گفت‌و‌گو وارد فرمائید. این عمل موجب بیشتر شدن کلیک ها و ارتقا وسعت گفت و گو و مذاکره شود.

همینطور بخش اعظمی از انجمن ها به شما اذن لینک و پیوند گذاری در پست ها و در نصیب امضای آن ها می‌دهند. با قرار دادن لینک و پیوند هایی از وب سایت خویش که مربوط به اظهارات می باشند، به بررسی و پایش این لینک و پیوند ها به وسیله گوگل مطمئن گردید.

 

درحال حاضر شما یک کارشناس بهینه سازی خارج برگه هستید!
با به کارگیری از این تکنیک ها و رعایت آن ها شما به یک کارشناس seo خارج کاغذ تبدیل میشوید و به کسب و عمل خویش میتوانید رونق ببخشید و حتی با یک تعرفه seo مطلوب برای بقیه افراد نیز این فعالیت را انجام دهید. در حالتی‌که که سوالی برای شما ساخت و ساز گردیده آنها‌را از روش فرم تحت به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت به شما جواب داده خواهد شد. با تلاوت دیگر مطالب وبسایت نیز از تجربه های مجموعه ما در افزایش بهینه سازی وبسایت برخوردار گردید.