سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساختار و اجزای تشکیل دهنده یک لینک

شیوه های پیوند سازی
همانگونه که گفتیم، پیوند‌ ‌سازی یکی‌از مباحث اصلی سئو سایت  در قضیه بهینه سازی میباشد. نوع و تعداد لینک و پیوند‌‌هایی که در نوشته‌ی‌علمی یا این که ورقه متبوع به کار گیری می‌‌نمایید، نیز اساسی می باشند. تعداد پیوند‌‌ها میان 2 تا 5 عدد میباشد.

اصلی‌‌خیس از تعداد لینک و پیوند، صفحاتی میباشد که به آن‌‌ها لینک و پیوند داده می‌‌خواهد شد. گوگل به موضوعات و محتوای مقالاتی که به آن‌‌ها پیوند داده گردیده هم اهمیت می‌‌دهد. این پیوند‌‌ها می‌‌توانند نقش مهمی در بهبود سکو وب سایت داشته باشند.

 

پرسش اینجاست که چه‌گونه می‌‌توانیم به گوگل اعلام کنیم که‌این مقاله‌ها را در حین امتیازدهی گزینه محاسبه قرار دهد یا این که خیر؟ پاسخ این میباشد که بایستی نوع لینک و پیوند را معین فرمائید.

بیشتر بخوانید : Link Bait چه می‌باشد و چه‌طور ساخته میشود؟
لینک و پیوند نوفالو ( Nofollow ) چه می باشد؟
غرض به کار گیری از پیوند nofollow این میباشد که به گوگل اطلاع دهیم که در تصمیم‌‌گیری خویش، این لینک و پیوند را درنظر نگیرد یا این که در گویش بی آلایش‌‌خیس اینکه تصمیم‌‌گیری در خصوص لینک و پیوند‌‌های نوفالو برعهده خویش گوگل میباشد و شما راجع به آن‌‌ها نظری نمی‌‌دهید.

معمولا به کارگیری از این لینک و پیوند هنگامی حادثه می‌‌افتد که نسبت به صحت مطالب تارنما یا این که برگه متبوع اطمینان بی نقص ندارید. از سایر مواقعی که می‌‌توانید از پیوند جدید فالو به کارگیری نمایید درخصوص تبلیغات میباشد. به عنوان مثال یک بنر تبلیغاتی در ورقه یک تارنما اجاره کرده‌‌اید که به وبسایت شما پیوند داده خواهد شد. گوگل برای اینکه این بنر تبلیغاتی در مرتبه‌‌بندی وب سایت تبلیغ گردیده تاثیری نداشته باشد، از شما می‌‌خواهد پیوند مرتبط با این بنر را nofollow فرمائید.

لینک و پیوند دو فالو ( Dofollow ) چه چیزی است؟
لینک و پیوند های dofollow تعریف‌‌کننده لینک و پیوند‌‌هایی می‌باشند که می‌‌خواهید از جانب گوگل گزینه محاسبه قرار گیرند و در طی رنکنیگ احتساب شوند. لینک و پیوند‌‌های دو فالو مشخصه خاصی ندارند و در وضعیت پیش فرض کل پیوند های جان دار در مقاله ها و صفحه ها ، لینک و پیوند dofollow می باشند.

قطعا هر چه تعداد پیوند‌‌های دریافتی (بک لینک و پیوند‌‌ها) ، از نوع پیوند‌‌های dofollow ، در وب سایت شما بیشتر باشد امتیاز وب سایت‌‌تان بیشتر شود.

ولی در موردها خاصی این پیوند‌‌ها می‌‌توانند سبب ساز کاهش امتیاز تارنما نیز بشوند. از نگاه گوگل اخذ لینک و پیوند‌‌های بیش تر از حد، حکم spam داراست چون این که وبسایت یا این که برندی از حیث همگان گزینه تائید باشد، قابلیت و امکان پذیر وجود ندارد.

 

هر یک‌سری که لینک و پیوند های dofollow تاثیر بیشتر و موثرتری در کسب امتیاز و مرتبه بندی گوگل دارا‌هستند البته سفارش Webna Group به شما اینترنت مستران و مدیران اینترنت این میباشد که در هنگام پیوند بیلدینگ استعمال بیشتری از پیوند های نوفالو نسبت به پیوند های دو فالو داشته باشید. به خیال و خاطر بسپارید به کار گیری هم زمان از هر دو نوع بسیار موثرتر خواهند بود و عملکرد نمایید این دو لینک و پیوند را در کنار هم به کار گیری نمایید.