سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست و نحوه ساخت

در‌این نوشته ی علمی جامع باز نگری میکنیم که:

 

کاغذ فرود یا این که به عبارتی لندینگ پیج چه می باشد و چه اهمیتی داراست

اشکال کاغذ فرود

نکات مهم در پباده سازی و ایجاد کاغذ فرود

یک سری مثال از ورقه  سئو سایت  فرودهای پیرو اما سرفصل‌های ظریف این نوشته‌ی علمی جامع را می توانید در تحت مشاهده فرمایید:

 

سرفصل‌های پست [پنهان کردن]

 

1 پیشگفتار در رابطه برگه فرود یا این که لندینگ پیج (Landing Page)

2 لندینگ پیج یا این که ورقه فرود چه چیزی است؟

3 اهمیت پباده سازی و تولید ورقه فرود

4 تمجید لندینگ پیج Landing page در گوگل آنالیتیکس

5 اشکال لندینگ پیج

5.1 ورقه فرود Opt-In Landing Pages

5.2 ورقه فرود Click Through

5.3 کاغذ فرود Lead Generation

6 دکمه فراخوان یا این که Call To Action چه می‌باشد

7 25 نکته آموزشی در رابطه برگه فرود

8 نکات مهم در رابطه برگه فرود

9 مثال لندینگ پیج

10 تولید ورقه فرود در وردپرس

11 اثر یک لندینگ پیج خوب در بهینه سازی یک تارنما

12 خصوصیت های برگه فرود به صورت خلاصه

پیشگفتار در رابطه ورقه فرود یا این که لندینگ پیج (Landing Page)

درصورتی که درپی ارتقا آوازه، معرفی خدمت‌ها، سرویس ها و کسب درآمد بیش تر از روش دنیای اینترنت باشید بی تردید نیاز دارید تا اصول بازاریابی اینترنتی که جزء دیجیتال مارکتینگ میباشد را در جایگاه نخستین فرا بگیرید و بر آن دست کم احاطه نسبی داشته باشید. برای بازاریابی اینترنتی، شیوه‌ها و ابزارهای متفاوتی وجود دارا هستند که در مطالبی جدا به معرفی بدون نقص آن‌ها میپردازیم البته یکی‌از ضروری‌ترین این ابزارها در بازاریابی اینترنتی به کارگیری از کاغذ فرود میباشد.

 

مخصوصا در دنیای امروز که شاهد کمپین‌های تبلیغاتی فراوانی هستیم، پباده سازی یک برگه فرود مطلوب، یاری اکثری در ارتقا نرخ تبدیل استفاده کننده به مشتری می کند.

 

فراگیری ویدیویی لندینگ پیج

یادگرفتن ویدیویی لندینگ پیج

لندینگ پیج یا این که برگه فرود چه می‌باشد؟

ورقه فرود یا این که لندینگ پیج چه می باشد (به انگلیسی: Landing Page) : یک ورقه از وب سایت میباشد که آن را تحت عنوان نقطه‌ فرود یک بازدیدکننده گویند، یا این که به تعبیری دیگر، به صفحاتی گفته می شود که دروازه‌ ورود بازدیدکننده به ‌وب سایت می‌باشند.

برای مثال یکی شیوه های چشم شدن صفحه های فرود به کار گیری از بنرهای تبلیغاتی میباشد، بنرهای تبلیغاتی صفحه های Landing Page را در وب سایت‌های خویش یا این که وب سایت‌های دیگر پخش میکنند تا بتوانید نقطه فرودی را در وبسایت خویش تولید نمائید.

یا این که یک کدام از دیگر از طریق های رایج در میان وبسایت های اهل ایران در سمت بازدید بیش تر، تلگرام میباشد، از روش شبکه های تلگرام به سمت صفحه های پباده سازی گردیده جنبش می‌کنند.

فرود آوردن بازدیدکننده قادر است هدف ها خاصی دربرداشته باشد به عنوان مثال تهیه نمودن اطلاعاتی از بازدیدکنندگان که به وسلیه آن بتوان با آنان رابطه برقرار کرد یا این که می‌قدرت انگیزه از فروش یک متاع را مدنظر گرفت و یا این که فقط کلیک بر روی یک لینک و پیوند یگانه انگیزه یک برگه فرود باشد.

به ورقه فرود نیز کاغذ انگیزه هم گفته می شود، کاغذ‌ای که سبب ساز ارتقاء بازدید و همینطور ارتقاء فروش می‌گردد اما این نکته به مدل پباده سازی یک برگه فرود هم بسیار متعلق میباشد، هر چه صفحه ارایی فرود آیتم پسندتر استفاده کننده باشد، شما نیز به انگیزه خویش بیش تر نزدیک گردیده‌اید.