سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه سایت خود را سئو سازی کنیم؟

 

درین پادکست آموزشی قرار میباشد در زمینه ی شیوه‌ی بهینه سازی سازی وبسایت و چگونگی حضور در حاصل موتورهای کاوش و مرتبه‌هایی که برای وبسایت‌ها در حیث می گیرند حرف کنیم و فراگیری دهیم به چه شکل درین نتیجه ها می توانیم منزلت کسب نماییم. برای اینکه بتوانید وبسایت خویش را فعال‌ساز‌ی کرده و بعد از آن آن را seo فرمایید بایستی فرآیند و اصول seo تارنما را رعایت نمایید تا بتوانید فیض بگیرید. اولی کاری که بعداز فعال سازی وبسایت می بایست انجام دهید این میباشد که محتوای مد حیث خویش را درون وبسایت قرار دهید. اکنون در‌حالتی که وبسایت شما فروشگاهی میباشد بایستی محصولاتتان در درون وب سایت قرار گیرد، در شرایطی که وب سایت شما شرکتی میباشد بایستی داده ها و ویژگی ها کمپانی و در شرایطی که تارنما شما خبری میباشد بایستی داده ها اخبارتان در وبسایت قرار گیرد. تارنما و یا این که کسب و عمل شما در هر موضوع و گونه بندی که باشد می بایست داده ها و محتوای آن را به طور اصولی در سایتتان قرار دهید یعنی قبلی از اینکه وب سایت خویش را به گوگل معرفی کنید می بایست دستکم 10 الی 20 ورقه داده ها و تصاویر و متن خویش را به طور به طور کامل اصولی در سایتتان درج فرمایید و بعداز آن مرحله‌ی معرفی وب سایت به گوگل و بقیه موتورهای کاوش میباشد.

سئو سایت 

 

معرفی تارنما به گوگل و بقیه موتورهای کاوش:

معمولا در حالتی‌که وب سایت شما به گوگل معرفی شود به طور اتوماتیک به موتورهای جستجوی دیگر نیز معرفی خواهد شد. چون اکثر موتورهای کاوش از گوگل تبعیت کرده و نتیجه ها گوگل را مد حیث قرار میدهند، به این ترتیب در حالتی‌که وب سایت خویش را به گوگل معرفی کرده باشید موتورهای کاوشگر دیگر مانند Yahoo، Bing و بقیه موتورهای یگانه که در سراسر عالم وجود دارا هستند متناسب با گوگل و طبق حاصل ایندکس گردیده ی گوگل وب سایت شما‌را ایندکس خواهند کرد. البته شما می توانید وب سایت خویش را به طور غیروابسته به معرفی تارنما خویش به هر موتور کاوش نمائید. معرفی تارنما به گوگل یادگرفتن مستقل ای دارااست که میتوانید ویدئوی مرتبط با آن را از آپارات تارنما ساز زرین مشاهده فرمایید

 

مقاله‌ها پیشنهادی دارای ربط:

 

شیوه‌های معرفی تارنما به موتورهای کاوش

 

ساخت اکانت گوگل آنالیتیکس و وبمستر تولز:

بعد از اینکه تارنما خویش را به گوگل و بقیه موتورهای کاوش معرفی کردید بایستی برای وب سایت خویش گوگل وبمستر تولز و گوگل آنالیتیکس ساخت کنید.

 

♦ اکانت گوگل وبمستر تولز:

گوگل وبمستر تولز بسیار مهم میباشد و بخش اعظمی از کسب و امور و وب سایت‌هایی که اخیرا راه اندازی میشوند از این مسئله غافل می‌باشند که اکانت وبمستر وبسایت خویش را ساخت کنند. بدین ترتیب می بایست اکانت وبمستر تارنما خویش را تولید کنید و نقشه‌ی سایتتان را به گوگل وبمستر معرفی فرمائید و بگویید که از این نحوه به باز‌نگری تارنما شما و ایندکس صفحه ها آن بپردازند.

 

مقاله‌ها پیشنهادی دارای ربط:

 

طریق‌ی ساخت اکانت در گوگل اینترنت‌مستر 

 

♦ اکانت گوگل آنالیتیکس:

با به کار گیری از گوگل آنالیتیکس هم شما می توانید داده ها نیکی را از واحد سنجش بازدید از سایتتان، اشخاصی که وارد وبسایت شما و همین طور بیرون می گردند، چه مقدار و چه وقتی در تارنما شما باقی میمانند و از تارنما به کارگیری می‌نمایند، نرخ پریدن از وب سایت، با چه عبارات کلیدی به کاوش پرداخته و وارد وب سایت شما میشوند. همگی ی این مورد ها از روش اکانت های آنالیتیکس و وبمستر قابل دسترسی می باشند و شما به راحتی میتوانید با استعمال از ابزارهایی که خویش گوگل به طور بدون‌پول در اختیارتان قرار داده میباشد این داده ها مهم و ضروری را به دست آورده و به کارگیری فرمایید.

 

مقاله ها پیشنهادی دارای ارتباط:

 

طریق‌ی تولید اکانت در گوگل آنالیتیکس

 

بخش اعظمی از کسب و امور از وبسایت‌های اهل ایران یا این که وب سایت هایی که‌این داده ها را ارائه می دهند استعمال می نمایند . هنگامی که خویش گوگل این داده ها مانند: تعداد بک‌پیوند های وب سایت شما، تعداد بک پیوند‌ها و پیوند های تولید گردیده(به طور داخلی و فرنگی)، تعداد جستجوهای انجام یافته و اکثری از داده ها دیگر را با جزییات بیشتر و به طور با جزییات بیشتر در اختیارتان قرار می دهد دیگر نیازی وجود ندارد از وب سایت های دیگر درحال حاضر دارای اعتبار یا این که غیر دارای اعتبار اهل ایران یا این که فرنگی به کارگیری نمائید و بهتر میباشد از اطلاعاتی که خویش گوگل در مشت اینترنت‌مسترها قرار میدهد استعمال شود.