سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اشکال پیوند بیلدینگ

#2 

اشکال پیوند بیلدینگ: توسع? دستیِ لینک احتمالاً می بضاعت و توان اعلام کرد این روش همگانی ترین تکنیک لینک و پیوند بیلدینگ می‌باشد که شما به عنوان یک متخصص سئو انجام می دهید، به خصوص اگر به طراوت با سئو آشنا شده باشید . در این راه و روش شما به فیس کاملاً بی واسطه با مدیران اینترنت وبسایت ها و وب لاگ ها تماس می گیرید و از آن ها تقاضا می فرمایید لینک شما در اینترنت سایتشان قرار دهند . 

سئو سایت

در این خط مش هم مثل رویه پیشین به دلایلی نیاز خواهید داشت تا وب سایتتان را لینک کنند . مسلماً شما باید با افرادی تماس بگیرید که در حوز? تجاری شما فعالیت دارا هستند . مثلاً اگر وب وب سایت تان در زمین? پوشاک فعالیت می کند، از اینترنت سایت هایی که در زمین? دیجیتال فعالیت دارند نخواهید با شما همکاری نمایند . این عمل خیر صرفا تاثیر چندانی بر سئوی شما ندارد، بلکه صاحبان وب وب سایت های هدفتان را هم سردرگم می نماید . 

 

اشکال 

لینک بیلدینگ: توسعه دستی لینک و پیوند بیلدینگ 

#3 

انواع لینک و پیوند بیلدینگ: لینک و پیوند هایی که خودتان می سازید ما از چه مدل لینک و پیوند هایی صحبت می زنیم؟ لینک های Self-Created یا Non-Editorial، پیوند هایی می باشند که شما خودتان در وب وبسایت دیگر افراد می سازید . این لینک و پیوند ها می تواند بر روی قسمت بینش های یک وبلاگ یا این که پُست های فروم ها تولید شود . 

 

گوگل این جور پیوند بیلدینگ را دوست ندارد زیرا اکثر اوقات یار با سئوی کلاه سیاه انجام می شود . سئوی کلاه سیاه معمولاً زمانی چهره می گیرد که فردی می خواهد موتور کاوشگر را گول بزند . در این هنگام تالیف کننده تلاش می نماید مطلبی که حاوی اطلاعات ارزشمندی نمی‌باشد را به عنوان محتوایی دارای ربط و اصلی به گوگل معرفی نماید (در فصل ششم این راهنما، با مقاله لینک بیلدینگ خوب، بد و زشت اکثر در موضوع سئوی کلاه سیاه حرف خوا‌هیم کرد) . 

 

با معرفی آپ دیت پنگوئن در سال 2012، گوگل این نوع لینک و پیوند ها را بی ارزش می شمارد و چه بسا جرایمی را برایش در لحاظ می گیرد . از آنجاییکه این لینک و پیوند ها توسط صاحبان وب تارنما ها برایتان ساخته نمی شوند، طبیعتاً موتورهای جستجوگر اهمیت کمتری برای این لینک ها قائل اند . در گذشته، این نوع لینک بیلدینگ برای سئوی برخی اینترنت وبسایت ها موثر می بود، ولی امروزه برای استعمال از این شیوه باید زیاد محتاطانه عمل فرمائید . 

بعضا از نمونه های این رویکرد عبارتند از: 

راهنمای 

لینک سازی برای اشخاص تازه کار - فصل اولیه نصیب نظرات وبلاگی که تهیه و تنظیم نشده باشندراهنمای لینک و پیوند سازی برای افراد مبتدی و تازه کار - فصل اول مقاله‌ها منتشر گردیده در اینترنت تارنما های خبری همپا با نوشته دقیق برای لینکراهنمای پیوند سازی برای اشخاص تازه کار - فصل اول مقالات معرفی گردیده در فهرست‌های راهنماراهنمای پیوند سازی برای اشخاص مبتدی و تازه کار - فصل اولیه امضای جانور در پروفایل کاربران مهمانراهنمای لینک سازی برای اشخاص تازه کار - فصل نخستین اینترنت تارنما های تبلیغاتیراهنمای لینک و پیوند سازی برای افراد مبتدی و تازه کار - فصل اولیه ویجت هایی که قابلیت لینک و پیوند بیلدینگ در آن ها وجود داردراهنمای پیوند سازی برای اشخاص مبتدی و تازه کار - فصل اولیه لینک های جانور در تصاویر و اینفوگرافیکراهنمای لینک سازی برای اشخاص مبتدی و تازه کار - فصل اول کتاب یوزرها مهمانراهنمای لینک و پیوند سازی برای افراد مبتدی و تازه کار - فصل اولیه وب سایت های راهنماراهنمای لینک و پیوند سازی برای افراد تازه کار - فصل اول لینک جان دار در امضای فروم ها شیوه ها و انواع لینک بیلدینگ که برای وب تارنما خویش اتخاذ می فرمائید می بایست بر پایه فعالیت های لینک و پیوند بیلدینگ موجودتان باشد، البته در غایت می بایست از راه های لینک و پیوند سازی غیر از رویکرد لینک بیلدینگ ارگانیک مدیریت اینترنت وبسایت خودداری نمایید و در عوض، بر روی تاکتیک هایی تمرکز فرمایید که بر قیمت اینترنت سایت و تجارت شما می افزایند . در چنین شرایطی هست که اینترنت وب سایت های معتبر از وجود شما با خبر خواهند شد و برایتان به صورت طبیعی لینک و پیوند خواهند ساخت .